-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК021:2015:30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) - 30213200-7 «Планшетні комп’ютери» (Планшет Lenovo Tab K11 Plus)
Гарантійний термін на товар Планшет Lenovo Tab K11 Plus складає один рік з моменту підписання Сторонами Видаткової накладної. Планшет Lenovo Tab K11 Plus - 1шт, новий, запакований, без слідів використання та/або експлуатації. Поставка товару здійснюється, в день зручний для Замовника, транспортом Постачальника в робочі дні з 08.00 до 14.00 години. Постачальник зобов’язаний передавати Замовнику належні документи, що підтверджують якість Товару (Сертифікати. Декларації на товар, тощо) з кожною партією товару. Транспортування – постачання, вантажно-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника.
Торги не відбулися
12 150.00
UAH з ПДВ
Номер:
2ed5e6486b2b4c219a8f5220ec434c83
Внутрішній номер закупівлі:
26094914
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-08-010184-a
Замовник:
КУ "Горбанівський геріатричний пансіонат ветеранів війни та праці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13962350
-
Адреса:
38751, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Сергій Володимирович Шевченко +380532590425 gorbanivka1991@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
12 150.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
08.08.2025 16:30 - 13.08.2025 08:00
Дата відміни:
13.08.2025 08:00
Причина відміни:
Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Планшети
Кількість
1 штука
Період постачання
до 30.09.2025
Місце постачання
37950, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21
На карті