• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

придбання канцелярських товарів

Завершена

9 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 52fe84909fdd4cb480b07b7be1efd517
Внутрішній номер закупівлі: 26091109
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-08-006394-a   
Замовник: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНА"
Контактна особа: Слободянюк Любов Іванівна 380503308230 fst_ukraine@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Послуги, необхідні для проведення спортивних заходів, спортивних змагань, заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих, спортивних заходів та спортивних змагань України на відповідний рік
Обґрунтування умови застосування: Згідно з п.п. 1, 3 Загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, а саме не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Враховуючи, що за предметом закупівлі канцелярських товарів, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:30190000-7: «Офісне устаткування та приладдя різне» вартість закупівлі складає 9000,00 грн. ( Дев’ять тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ – 1500,00 грн., є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 9 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 391 штука
Період постачання 07.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01135, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЗОЛОТОУСТІВСЬКА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ ГРУП"
Ціна пропозиції 9 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.08.2025 13:30
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: f010a2c0bae74d3e86fc0524c187cd4c
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-08-006394-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІРАЛЬ ГРУП"
Номер договору: 33
Сума договору: 9 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: придбання канцелярських товарів: 23.01000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 07.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 07.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір канцтовари 9000.pdf