• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

: Послуги з поточного ремонту /заміна окремого дверного блоку в сміттєзбиральне приміщення приміщення під.№1 в житловому будинку за адресою: вул.Героїв Дніпра,79 Оболонському району, м. Києва за ДК 021:2015–45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Відповідний код - ДК 021:2015– 45421131-1 – Встановлення дверей. ДБН А.2.2-3:2014.

Завершена

23 188.24 UAH без ПДВ
Номер: 41841ff3f260426aacdb48fcf4ac5b2a
Внутрішній номер закупівлі: 26088311
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-08-003577-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Контактна особа: Березовчук Тетяна Миколаївна 380989513598 kptender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 23 188.24 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
: Послуги з поточного ремонту /заміна окремого дверного блоку в сміттєзбиральне приміщення приміщення під.№1 в житловому будинку за адресою: вул.Героїв Дніпра,79 Оболонському району, м. Києва за ДК 021:2015–45420000-7 — Столярні та теслярні роботи. Відповідний код - ДК 021:2015– 45421131-1 – Встановлення дверей. ДБН А.2.2-3:2014.
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коченко Олександр Володимирович
Ціна пропозиції 23 188.24 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.08.2025 11:15
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 45470e78f8e645218d65f10073e922b8
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-08-003577-a-b1
Постачальник: ФОП Коченко Олександр Володимирович
Номер договору: 469-ПР
Сума договору: 23 188.24 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 07.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
№469-ПР від 07.08.2025.pdf