-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір для друку
До ціни Товару включається сплата податків та інших обов’язкових платежів, витрати на транспортування Товару, страхування, навантаження, розвантаження та відвантаження Постачальником Товару в місце постачання (складське приміщення Замовника), а також всі інші витрати Постачальника на виконання умов цього Договору. Постачальник здійснює постачання Товару за адресою замовника, що зазначена у розділі 12 Договору, не пізніше 25.08.2025.
Завершена
36 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
c7c47689cd3b4babb7f888485f57fd4d
Внутрішній номер закупівлі:
26056476
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-08-05-008833-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
37441694
-
Адреса:
03165, Україна, Київська область, Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Слизько Михайло Володимирович 38 mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
36 600.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
05.08.2025 15:21 - 08.08.2025 00:00
Період кваліфікації:
08.08.2025 00:00 - 08.08.2025 08:45
Умови оплати:
інша подія - 100%
- Подіяінша подія
- ОписРозрахунок здійснюється відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється відповідно частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару протягом 7 (семи) днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар за цим Договором здійснюються протягом 7 (семи) днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
200 пачка
Період постачання
до 25.08.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Антон 380673873633 corptender2@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Початкова пропозиція
35 556.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
35 556.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.08.2025 08:45
Відповіді на вимоги
9
Документи
1
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
3701508834
-
Контактна особа:
Олег Бонящук +380666024597, +380962623118, +380931700832 oleg@bravopap.com.ua
-
Адреса:
22400, Україна, Вінницька область, Хмільницький р-н, місто Калинівка, вулиця Машинобудівників, будинок 24, квартира 78
Початкова пропозиція
36 588.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
36 588.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Контракти
Номер:
5f6b177d8255447e95556cb26c283c06
Ідентифікатор договору:
UA-2025-08-05-008833-a-c1
Постачальник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Номер договору:
134
Сума договору:
35 556.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
29 630.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір офісний А4 500 арк. Navigator Universal: 148.15000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
12.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
12.08.2025 00:01
Статус:
Підписаний