• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцтовари

Завершена

4 198.52 UAH без ПДВ
Номер: ee03ce3a7a8e4123853bd7615869947e
Внутрішній номер закупівлі: 26052097
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-05-004461-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ"
Контактна особа: Горбаль Ірина Степанівна 380975665951 lodenc@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 198.52 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Crystal pro синій А4 80г/м2
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка швидкозшивач картонна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка картонна на зав'язку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка реєстратор Buromax ELITE синя А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка з 10файлів 4OFFICE асорті А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка з 20файлів 4OFFICE асорті А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка з 40файлів 7OFFICE асорті А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка з 60файлів 7OFFICE асорті А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті
Папка з 100файлів 4OFFICE асорті А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 05.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 79026, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 133 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП СВІТЛИК ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА
Ціна пропозиції 4 198.52 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.08.2025 11:54
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6d8a40fccad2477dbc8902fb642b1cfa
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-05-004461-a-a1
Постачальник: ФОП СВІТЛИК ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА
Номер договору: 45
Сума договору: 4 198.52 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 05.08.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 45.pdf