• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний формату А4 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

5 901.12 UAH з ПДВ
Номер: e96143da00114b07b544799482886ea5
Внутрішній номер закупівлі: 26031853
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-01-007617-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Inna Busyreva +380567319739 dp.blago@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: відповідно до п.11 Особливостей (постанова КМУ № 1178)
Очікувана вартість: 5 901.12 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 пачка
Період постачання 30.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕОН"
Ціна пропозиції 5 901.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.08.2025 14:52
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bdf46f802bf64d05b4718b9107c20030
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-01-007617-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕОН"
Номер договору: 30/07
Сума договору: 5 901.12 UAH з ПДВ
Сума договору: 4 917.60 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 30.07.2025 18:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог № 30_07.pdf