• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

Строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 20.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей Неналежне оформлення Постачальником видаткової накладної або її відсутність вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає умовам цього Договору, Покупець має право не приймати такий Товар. У разі виявлення неналежної якості переданого Товару, Покупець має право, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від Постачальника заміну Товару на Товар належної якості. Строк заміни Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання претензії від Покупця. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки

Завершена

98 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 4d6e497abcc544d5bb02e063cf6250fa
Внутрішній номер закупівлі: 25996098
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-29-003635-a   
Замовник: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактна особа: Діана Якимчук +380332777007 zakupivl@ukr.net https://court.gov.ua/sud4802/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 98 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.07.2025 11:27 - 04.08.2025 08:00
Період кваліфікації: 04.08.2025 08:00 - 04.08.2025 11:28
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 700 пачка
Період постачання до 20.12.2025
Місце постачання 43606, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд.10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПАПІР СЕРВІС"
Початкова пропозиція 94 416.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 416.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.08.2025 11:28
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 94 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
94 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 96 516.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
96 516.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ФОП БИЧКОВСЬКА ІННА МИКОЛАЇВНА
Початкова пропозиція 97 692.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
97 692.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 9a302fef5d814ac08f663f375475d53d
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-29-003635-a-c1
Постачальник: ТОВ "ПАПІР СЕРВІС"
Номер договору: 33-25
Сума договору: 94 416.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 78 680.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4, Mаestro Standart+, клас B, 80 г/м2, 500 аркушів: 112.40000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 04.08.2025 16:29
Статус:
Підписаний
pdf
ЗЦП папір 2025.pdf
p7s
sign.p7s