• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін)

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 20.08.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладання договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання договору до кінцевого строку постачання, який визначений договором, є меншим ніж 5 робочих днів, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 20.08.2025 року (включно). Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу (І та ІІ поверхи) лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Завершена

2 338 590.00 UAH з ПДВ
Номер: dcfd0944c91a40b180b37152a8a93fe6
Внутрішній номер закупівлі: 25993343
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-29-000834-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактна особа: Трегубова Наталія Сергіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net http://www.m.mechnikova.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 338 590.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.07.2025 09:18 - 01.08.2025 09:00
Період кваліфікації: 01.08.2025 09:00 - 01.08.2025 09:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альбумін, розчин для інфузій, 20%, по 100 мл
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 750 штука
Період постачання до 20.08.2025
Місце постачання 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "СТМ-Фарм"
Початкова пропозиція 1 730 109.75 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 730 109.75 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.08.2025 09:02
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
Початкова пропозиція 1 782 352.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 782 352.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМЕТРІН ФК"
Початкова пропозиція 1 836 120.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 836 120.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: dbba4e068fbe4a3cbf389e40cc9eeb8e
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-29-000834-a-a1
Постачальник: ТОВ "СТМ-Фарм"
Номер договору: 142-ЗПП
Сума договору: 1 730 109.75 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 616 925.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ФЛЕКСБУМІН розчин для інфузій, 200 г/л; по 100 мл у поліетиленовому пакеті; по 1 пакету в картонній коробці: 2 306.81300 UAH з ПДВ
Період дії договору: 06.08.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Дата підписання: 06.08.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Дог_142к_ТОВ СТМ-Фарм_№142-ЗПП від 06.08.25 (Лік.засоби).pdf
p7s
sign.p7s