-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15110000-2 М’ясо (свинина (код ДК 021:2015: 15113000-3 Свинина), курятина (код ДК 021:2015: 15112130-6 Курятина))
Строк поставки Товару: з дати підписання договору по 31.12.2025 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (22 заклади освіти).
Завершена
592 870.00
UAH з ПДВ
Номер:
55627883e2874af88eb342d599de5763
Внутрішній номер закупівлі:
25988251
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-28-006952-a
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44126166
-
Адреса:
45500, Україна, Волинська область, селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олексій Опікан +380976818121 lokaciupravlinnag7@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
592 870.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
28.07.2025 14:52 - 31.07.2025 08:00
Період кваліфікації:
31.07.2025 08:00 - 31.07.2025 08:55
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗамовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі отримання Замовником неповного пакета документів, наявності помилок та невідповідностей у наданих документах останні повертаються Постачальнику на доопрацювання та оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повного пакета належним чином оформлених документів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного у Специфікації), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Бюджетні зобов’язання по Договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань у відповідності до статті 48 Бюджетного кодексу України. Якщо Замовник є бюджетною організацією він має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару має здійснюватися Постачальником партіями. Така поставка має здійснюватися на підставі замовлень на закупівлю, які відповідальні особи за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації) складають у довільній формі та направляють електронною поштою Постачальнику або іншими погодженими Сторонами засобами зв’язку. Постачальник у відповідь протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. У випадку не направлення Постачальником підтвердження у відповідь, замовлення на закупівлю вважається прийнятим та погодженим через 24 (двадцять чотири) години після його відправлення відповідальною особою за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації). Поставка Товару партіями у такому випадку здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту прийняття Постачальником такого замовлення на закупівлю в робочі дні (з 08:00 по 16:00).
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Філе куряче, охолоджене, перша категорія, ДСТУ 3143
Кількість
2180 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
45500, Україна, Волинська область, Локачинська селищна рада, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
На карті
Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг
Кількість
482 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
45500, Україна, Волинська область, Локачинська селищна рада, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Поліщук Людмила Степанівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2906112661
-
Контактна особа:
Людмила Поліщук +380984463481 ludashyshko4@gmail.com
-
Адреса:
45514, Україна, Волинська область, Локачинський р-н, село Кисилин, вул.Набережна, будинок 16
Початкова пропозиція
585 136.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
585 136.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.07.2025 08:55
Відповіді на вимоги
9
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
6b219117326f4f6a824cd7bc4fd881dd
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-28-006952-a-b1
Постачальник:
ФОП "Поліщук Людмила Степанівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2906112661
-
Адреса:
45514, Україна, Волинська область, Локачинський р-н, село Кисилин, вул.Набережна, будинок 16
Номер договору:
59-ЗПП
Сума договору:
585 136.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Філе куряче, охолоджене, перша категорія, ДСТУ 3143, 1 кг: 218.00000 UAH без ПДВ
Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг: 228.00000 UAH без ПДВ
Лопатка свинна без кістки, охолоджена, ДСТУ 4590, 1 кг: 228.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
31.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
31.07.2025 15:00
Статус:
Підписаний