• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

90 162.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.81 UAH
Номер: 44b2bd30fb8a4c8382c0f135501d730e
Внутрішній номер закупівлі: 25984191
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-28-002890-a   
Замовник: департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
Контактна особа: Ковальчук Ксенія Анатоліївна +380472540121 dusuz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 90 162.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 28.07.2025 11:29 - 02.08.2025 00:00
Період прийому пропозицій: 28.07.2025 11:29 - 05.08.2025 00:00
Аукціон: 05.08.2025 13:46 - 05.08.2025 14:09
Період кваліфікації: 05.08.2025 14:09 - 15.08.2025 15:35
Період завантаження договору: 21.08.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴90 162.00 ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4)