-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Завершена
90 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.81 UAH
Номер:
44b2bd30fb8a4c8382c0f135501d730e
Внутрішній номер закупівлі:
25984191
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-28-002890-a
Замовник:
департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
38764676
-
Адреса:
18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ковальчук Ксенія Анатоліївна +380472540121 dusuz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
90 162.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
28.07.2025 11:29 - 02.08.2025 00:00
Період прийому пропозицій:
28.07.2025 11:29 - 05.08.2025 00:00
Аукціон:
05.08.2025 13:46 - 05.08.2025 14:09
Період кваліфікації:
05.08.2025 14:09 - 15.08.2025 15:35
Період завантаження договору:
21.08.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Тендерна документація до лоту 1
- Лот №1 ₴90 162.00 ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний формату А4)