-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
БФП струменевий, кольоровий, A4, 33 ст./хв., СБПЧ, Wi-Fi
Умови доставки товару: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.08.2024 включно. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Комплектність одиниці Товару: принтер БФП, адаптер живлення, кабель для принтера 1,8 м. Гарантійний строк експлуатації Товару складає не менше 12 місяців з дня поставки Товару Покупцю. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища тощо. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектності одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості/комплектності та/або якості. Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порядок укладення договору (відповідно до ПКМУ 822 від 14.09.2020): 1) Переможець відбору, враховуючи положення п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 має не пізніше 12:00 наступного дня з дня визначення результатів відбору і обрання його переможцем направити (на адресу, яку буде доведено після розкриття результатів відбору) до військової частини 2253 на підписання Договір з заповненими реквізитами та істотними умовами Договору відповідно до його пропозиції оприлюдненої в електронній системі закупівель. У разі неможливості своєчасно надіслати Договір на узгодження і підписання, переможець відбору має відповідно до положень п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» щодо обґрунтованої потреби для продовження строку укладення Договору до 10 календарних днів, та у найкоротші строки направляє Договір для узгодження і підписання. 2) У разі прийняття рішення переможцем відбору про відмову від укладення Договору, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, ефективності і пропорційності, переможець відбору в день прийняття такого рішення має відповідно до положень п.п. 2 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» шодо відмови від укладення Договору на умовах визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. 3) У разі не виконання переможцем відбору вищезазначених заходів та не надходження до військової частини 2253 Договору у строк 5 календарних днів з дня визначення переможця відбору, це є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до п.п.1 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.).
-
Код ЄДРПОУ:
14321765
-
Адреса:
Україна, Чернігівська область, Чернігів
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
1974306055
-
Контактна особа:
Білозерський Олег 380678023543 OFORT2007@I.UA
-
Адреса:
Україна, Вінницька область, Вінниця, 21100, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 7, квартира 39
-
Код ЄДРПОУ:
3395906995
-
Контактна особа:
Сінькевич Олександр 380967246762 SINKEVYCHFOP@GMAIL.COM
-
Адреса:
32200, Україна, Хмельницька область, Деражня, Володими ра СОЛОМЧУКА, будинок 1Б, квартира 51
-
Код ЄДРПОУ:
45108111
-
Контактна особа:
Ковальчук Ігор 380930790065 director@ipmall.com.ua
-
Адреса:
65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Церковна, будинок 19
-
Код ЄДРПОУ:
43120417
-
Контактна особа:
ТОВ ПАВЕРТРЕЙД +380732003007 powertradetenders@gmail.com
-
Адреса:
82472, Україна, Львівська область, Стрийський район, село Розгірче, ВУЛИЦЯ СТРИЙСЬКА, будинок 76
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
1974306055
-
Адреса:
Україна, Вінницька область, Вінниця, 21100, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 7, квартира 39