• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

БФП струменевий, кольоровий, A4, 33 ст./хв., СБПЧ, Wi-Fi

Умови доставки товару: Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 20.08.2024 включно. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Комплектність одиниці Товару: принтер БФП, адаптер живлення, кабель для принтера 1,8 м. Гарантійний строк експлуатації Товару складає не менше 12 місяців з дня поставки Товару Покупцю. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища тощо. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектності одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт, на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Продавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання претензії, за свій рахунок, здійснює допоставку товару належної кількості/комплектності та/або якості. Умови оплати: Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Порядок укладення договору (відповідно до ПКМУ 822 від 14.09.2020): 1) Переможець відбору, враховуючи положення п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 має не пізніше 12:00 наступного дня з дня визначення результатів відбору і обрання його переможцем направити (на адресу, яку буде доведено після розкриття результатів відбору) до військової частини 2253 на підписання Договір з заповненими реквізитами та істотними умовами Договору відповідно до його пропозиції оприлюдненої в електронній системі закупівель. У разі неможливості своєчасно надіслати Договір на узгодження і підписання, переможець відбору має відповідно до положень п. 66 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» щодо обґрунтованої потреби для продовження строку укладення Договору до 10 календарних днів, та у найкоротші строки направляє Договір для узгодження і підписання. 2) У разі прийняття рішення переможцем відбору про відмову від укладення Договору, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції, ефективності і пропорційності, переможець відбору в день прийняття такого рішення має відповідно до положень п.п. 2 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020 надіслати на електронну пошту: chernigiv_zagin@dpsu.gov.ua лист адресований «військовій частині 2253» шодо відмови від укладення Договору на умовах визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. 3) У разі не виконання переможцем відбору вищезазначених заходів та не надходження до військової частини 2253 Договору у строк 5 календарних днів з дня визначення переможця відбору, це є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до п.п.1 п. 64 ПКМУ 822 від 14.09.2020. При наданні пропозицій в закупівлі, учасник має врахувати, що на Переможця відбору в т.ч. покладається оплата усіх витрат, пов’язаних з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу («Нова пошта» або ін.).

Завершена

79 650.00 UAH з ПДВ
Номер: 8103e36df51d4749a0364b71da14f147
Внутрішній номер закупівлі: 25980792
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-26-000198-a   
Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Контактна особа: Дубовик Руслан Анатолійович 380934548948 RDubovyk@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 79 650.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 26.07.2025 13:30 - 30.07.2025 07:00
Період кваліфікації: 30.07.2025 07:00 - 30.07.2025 11:52
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
БФП струменевий, кольоровий, A4, 33 ст./хв., СБПЧ, Wi-Fi
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 9 штука
Період постачання до 20.08.2025
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Початкова пропозиція 72 519.12 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
72 519.12 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.07.2025 11:52
Відповіді на вимоги 21
Документи 1
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 78 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
78 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 21
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙПІМОЛ"
Початкова пропозиція 79 488.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 488.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 21
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Початкова пропозиція 79 596.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 596.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 21
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: b96b9a9443c1434383c43f048abb348f
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-26-000198-a-b1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Номер договору: 395-25
Сума договору: 72 519.12 UAH з ПДВ
Сума договору: 72 519.12 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: БФП Epson EcoTank L3256 (C11CJ67414): 8 057.68000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 04.08.2025 00:00 - 10.09.2025 00:00
Дата підписання: 04.08.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 395-25.pdf
pdf
ДУ 1-25 договору 395-25.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s