• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки та олівці з логотипом для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")

Завершена

63 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 44ba71b284e046e38bdfdd6ffc997d39
Внутрішній номер закупівлі: 25976596
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-006084-a   
Замовник: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактна особа: ДАНИЛЕНКО Зоряна 380459658620 tenderist140303@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: ПрАТ «Укргідроенерго» Україна, 07300, Київська область, Вишгородський р-н, м. Вишгород код ЄДРПОУ 20588716; Категорія Замовника: відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – IV. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки та олівці з логотипом для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго"). Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): закупівля без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Очікувана вартість: 63 900.00 грн без ПДВ . Підстави для здійснення закупівлі: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Підстави та обґрунтування здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) запроваджений воєнний стан. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника. Уповноваженою особою ПрАТ "Укргідроенерго" було проведено процедуру відкриті торги за предметом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки та олівці з логотипом для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго"), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-06-02-007107-a та автоматично відмінена електронною системою закупівель за відсутності пропозицій учасників. Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Очікувана вартість: 63 900.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ручка з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 500 штука
Період постачання 24.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 07300, Україна, Київська область, Вишгород, ПрАТ "Укргідроенерго" На карті
Ручка з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго" в футлярі
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 200 штука
Період постачання 24.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 07300, Україна, Київська область, Вишгород, ПрАТ "Укргідроенерго" На карті
Олівець з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ДК 021:2015: 30192130-1 Олівці
Кількість 300 штука
Період постачання 24.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 07300, Україна, Київська область, Вишгород, ПрАТ "Укргідроенерго" На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Савіна Юлія Станіславівна
Ціна пропозиції 63 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.07.2025 13:42
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 946238667cb4443f9bf988d15b8f4c49
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-25-006084-a-c1
Постачальник: ФОП Савіна Юлія Станіславівна
Номер договору: 648С/2025
Сума договору: 63 900.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Ручка з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго": 49.20000 UAH без ПДВ
Ручка з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго" в футлярі: 165.00000 UAH без ПДВ
Олівець з логотипом ПрАТ "Укргідроенерго" : 21.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 24.07.2025 16:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір № 648С_2025 від 24.07.2025.pdf
zip
Обгрунтування підстави до договору №648С-2025.docx.zip