-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари)
Завершена
115 472.40
UAH з ПДВ
Номер:
40d08096d0ad4e3a8c63e9108d9047d6
Внутрішній номер закупівлі:
25973081
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-25-002497-a
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
25843931
-
Адреса:
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Клейман Ганна Анатоліївна 380567913774 svizinska.ha@restoration.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до службової записки від заступника начальника з загальних питань КОРЖ Маргарити від 23.07.2025 р. та наказа №188 від 23.07.2025р існує потреба у здійсненні Закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари).
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області була оголошена закупівля ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-06-24-011551-a.
02.07.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-06-24-011551-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари), в проекті кошторису Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області на 2025 рік підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі.
За предметом закупівлі : ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) вирішено укласти договір з ТОВ ТГВ«Куніца» на суму: 115 472,40 грн(Сто п'ятнадцять тисяч чотириста сімдесят дві гривні 40 копійок) з ПДВ. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір та канцелярські товари) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
Очікувана вартість:
115 472.40 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір та канцелярські товари
Кількість
1649 штука
Період постачання
до 31.07.2025
Місце постачання
49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ ТВ " КУНІЦА "
×
-
Код ЄДРПОУ:
19143996
-
Контактна особа:
ЧЕМБАЙ Антон 380675680228 gi@kn.net.ua
-
Адреса:
Україна, Дніпро, вул.Шевченко,буд.37
Ціна пропозиції
115 472.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.07.2025 10:42
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
6e46cee864984d3b856b32f99ca1060e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-25-002497-a-c1
Постачальник:
ТОВ ТВ " КУНІЦА "
×
-
Код ЄДРПОУ:
19143996
-
Адреса:
Україна, Дніпро, вул.Шевченко,буд.37
Номер договору:
146
Сума договору:
115 472.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
96 227.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
25.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний