• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Завершена

2 400.00 UAH з ПДВ
Номер: 0f46f464384e44bf94c316b50b755208
Внутрішній номер закупівлі: 25972530
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-25-001983-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Петро Дреженков +380977535893 tender3_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 400.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 25.07.2025 10:22 - 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації: 30.07.2025 00:00 - 30.07.2025 08:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 25 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 2 299.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 299.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.07.2025 08:04
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ПрАТ Вінницька обласна друкарня
Початкова пропозиція 2 325.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
2 325.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 19be3e0497984e3a95f76c556d848dab
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-25-001983-a-b1
Постачальник: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Номер договору: 7/150/ЗПП
Сума договору: 2 299.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 916.25 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі (ф.008/о), 100 арк.: 76.65000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 31.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 31.07.2025 12:07
Статус:
Виконаний
PDF
7-150-ЗПП.PDF
p7s
sign.p7s