-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги у сфері інформатизації, інформаційно - консультативні послуги з питань адміністрування
Завершена
1 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
0119639125b34a7eab6e842ace680c57
Внутрішній номер закупівлі:
25968908
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-24-010378-a
Замовник:
Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03194499
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Мала Морська, 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Боднар Ірина Веніамінівна +380512676393 vnkontrol.dpszn@ukr.net http://sotsdepart.mk.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
1 600.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги у сфері інформатизації, інформаційно - консультативні послуги з питань адміністрування
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Цисарь Лариса Геннадіївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2673401606
-
Контактна особа:
Цисарь Лариса Геннадіївна 0960510114
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Мала Морська, 19
Ціна пропозиції
1 600.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2025 16:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
1d2716f5474b41eca79488ef9a793d27
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-24-010378-a-b1
Постачальник:
ФОП Цисарь Лариса Геннадіївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2673401606
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Мала Морська, 19
Номер договору:
293
Сума договору:
1 600.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Послуги у сфері інформатизації, інформаційно - консультативні послуги з питань адміністрування: 800.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
24.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
24.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний