-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та транспортних засобів», згідно з технічними вимогами Замовника торгів за кодом ДК 021:2015:66510000-8 «Страхові послуги» (ДК 021:2015:66516100-1 «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту»; ДК 021:2015:66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»).
Завершена
91 199.99
UAH з ПДВ
Номер:
c51ac4eef6b7444a85d761e7dc581a9c
Внутрішній номер закупівлі:
25960220
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-24-001809-a
Замовник:
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108976
-
Адреса:
58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Пендерецький Петро Володимирович +380372529800 PenderPetender202005@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
66510000-8 Страхові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування замовника: Управління поліції охорони в Чернівецькій області Місцезнаходження замовника: 58001, м. Чернівці, вул. Устима Кармелюка,9 Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40108976 Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та транспортних засобів», згідно з технічними вимогами Замовника торгів за кодом ДК 021:2015:66510000-8 «Страхові послуги» (ДК 021:2015:66516100-1 «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту»; ДК 021:2015:66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»).- 18 послуг. Очікувана вартість закупівлі: 91 199,99 грн. (Дев’яносто одна тисяча сто дев’яносто дев’ять гривень дев’яносто дев’ять копійок) з ПДВ. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 : придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 16.11.2023 р. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13 : придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Відповідно до рапорту від 23.07.2025 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Закупівля за ідентифікатором закупівлі UA-2024-12-24-010425-a не відбулась, у зв’язку із неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Враховуючи те, що постачальником Закупівлі, відповідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, дотримано всіх умов закупівлі, що не відбулась, а саме: предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Пунктом 13 Особливостей передбачено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього підпункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Згідно із п.п. 2 пункту 51. Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. Електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів. 17.07.2025 р. електронною системою закупівель, з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції, автоматично відмінено відкриті торги, відповідно до п. 51 Особливостей, за предметом закупівлі: «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та транспортних засобів», згідно з технічними вимогами Замовника торгів за кодом ДК 021:2015:66510000-8 «Страхові послуги» (ДК 021:2015:66516100-1 «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту»; ДК 021:2015:66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»).- 18 послуг на загальну суму 91 199,99 грн. без ПДВ., ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-09-002293-a. Документальним підтвердженням зазначеного є сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-09-002293-a від 17.07.2025 р. Отже, наявні підстави для здійснення цієї закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей та оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі», а також договору про закупівлю та всіх додатків до нього, та обґрунтування застосування підстави для здійснення закупівлі. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-07-09-002293-a від 17.07.2025 р. 2. Доповідна записка начальника сектору логістики УПО Шлемка І.П. 3. Наказ обгрунтування від 23.07.2025 року.
Очікувана вартість:
91 199.99 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту та транспортних засобів», згідно з технічними вимогами Замовника торгів за кодом ДК 021:2015:66510000-8 «Страхові послуги» (ДК 021:2015:66516100-1 «Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту»; ДК 021:2015:66514110-0 «Послуги зі страхування транспортних засобів»).
Кількість
18 послуга
Період постачання
до 31.12.2026
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
АТ «СГ» «ТАС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
30115243
-
Контактна особа:
Віталій МАТЮШЕНКО 0956547777
-
Адреса:
Україна, Київська область, 03062 м. Київ, Проспект Берестейський,65, 03062 м. Київ, Проспект Берестейський,65
Ціна пропозиції
75 806.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2025 10:17
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
6c247ba327c4414cb569e39d6a16d5a8
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-24-001809-a-c1
Постачальник:
АТ «СГ» «ТАС»
×
-
Код ЄДРПОУ:
30115243
-
Адреса:
Україна, Київська область, 03062 м. Київ, Проспект Берестейський,65, 03062 м. Київ, Проспект Берестейський,65
Номер договору:
092/УО/П/2025
Сума договору:
75 806.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
24.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
24.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний