• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в технічній специфікації, розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Торги не відбулися

2 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d5b21d7c442b42b080b1a450f349405f
Внутрішній номер закупівлі: 25943633
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-22-009726-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Петро Дреженков +380977535893 tender3_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 22.07.2025 15:57 - 25.07.2025 00:00
Період кваліфікації: з 25.07.2025 00:00
Дата відміни: 31.07.2025 09:16
Причина відміни: Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 25 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 1 930.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 930.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.07.2025 10:14
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 1 950.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
31.07.2025 09:16
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0