-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
Поставка товару здійснюється до 15.08.2025 року за заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка подається Замовником шляхом надсилання її в телефонному режим, або на поштову адресу, або на електронну адресу Постачальника. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Розрахунки за товар, що поставляються проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів.
Завершена
66 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
ea1d7b33208e42d2ab96bf8d8dd04af1
Внутрішній номер закупівлі:
25934448
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-22-000593-a
Замовник:
Військова частина 9971
×
-
Код ЄДРПОУ:
14321661
-
Адреса:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Бобир Юрій 380994698503 YBOBYR@DPSU.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
66 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
22.07.2025 09:11 - 25.07.2025 08:00
Період кваліфікації:
25.07.2025 08:00 - 25.07.2025 08:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за товар, що поставляються проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до тридцяти календарних днів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка товару здійснюється до 15.08.2025 року за заявкою Замовника. Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка подається Замовником шляхом надсилання її в телефонному режим, або на поштову адресу, або на електронну адресу Постачальника. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях5 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
500 пачка
Період постачання
до 15.08.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "Ромус-Поліграф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25551379
-
Контактна особа:
Тендерний відділ 380676710411 romus.poligraf4@gmail.com http://www.romus.ua
-
Адреса:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а
Початкова пропозиція
65 610.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
65 610.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.07.2025 08:13
Відповіді на вимоги
8
Документи
1
Скарги
0
ТОВ "КОРВЕТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21337459
-
Контактна особа:
Маргарита Шевченко +380957857313 m.shevchenko@ofis-centr.ua
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93
Початкова пропозиція
66 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
66 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
8
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
e6fd2716026447f6b26339a486a0688c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-22-000593-a-b1
Постачальник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25551379
-
Адреса:
79019, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хмельницького Б., будинок 119а
Номер договору:
367-25
Сума договору:
65 610.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
54 675.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Папір для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий: 131.22000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
29.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
29.07.2025 00:00
Статус:
Виконаний