-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Бахіли медичні, Низькі, матеріал: Поліетилен, кріплення: Гумки(Резинки), нестерильні, щільність матеріалу: 8-12 г/м2,Подовжувачі інфузійні: Тип: Для шприцевих насосів, Стерильний, Матеріал: ПВХ, Тип конектора: Luer Lock, Довжина трубки: 150-170 см., Тиск: Високий, Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 21G,Система ПК (трансфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 21G,Рулон для стерилізації, 10000 х 50 см, Медичний папір, Рулон для стерилізації, 20000 х 30 см, Медичний папір, Рулон для стерилізації, 20000 х 9 см, Медичний папір, Шапочка медична одноразова зі спанбонду, нестерильна, розмір універсальний, на резинці
Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2025 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса вул. Артура Савельєва, буд.6. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих.
-
Код ЄДРПОУ:
14321920
-
Адреса:
65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АРТУРА САВЕЛЬЄВА, будинок 6
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
- Подіядата подання заявки
- ОписПродавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2025 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса вул. Артура Савельєва, буд.6. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях3 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
45473605
-
Контактна особа:
СИЧ Костянтин Іванович 380983518553 tender@m-farm.com.ua
-
Адреса:
49083, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49083, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Передова, будинок 775-Д, кабінет 201
-
Код ЄДРПОУ:
44956478
-
Контактна особа:
Анастасія Печерська +380970452668 hospitalmed23@gmail.com
-
Адреса:
04060, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Ризька, будинок 73-Г, офіс 7/3
-
Код ЄДРПОУ:
3682808490
-
Контактна особа:
Федотовський Владислав 380994122918 vlad.fedotovskyi@ukr.net
-
Адреса:
65038, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Садовського, буд.47
-
Код ЄДРПОУ:
21869802
-
Контактна особа:
Сергій Звєрєв +380675605242, +380678207084, +380675605240 dedusheva.irina.ledum@gmail.com
-
Адреса:
49035, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Київська, будинок 1А
-
Код ЄДРПОУ:
45090199
-
Контактна особа:
Юрій Арістов +380505883826 vallenta12@gmail.com
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 111/2
-
Код ЄДРПОУ:
3311704429
-
Контактна особа:
Дузенко Марія 380687704254 mari.duzenko@ukr.net
-
Адреса:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Героїв Крут, будинок 45, квартира 18
-
Код ЄДРПОУ:
38493226
-
Контактна особа:
Ірина 380678110252, 380738110252, 380958110252 OFFICE@INTELLA.COM.UA https://intella.com.ua
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, Харків, Дарвіна,6
-
Код ЄДРПОУ:
45099150
-
Контактна особа:
Сергій Кантемир +380672233404, +380506482455 vok.sergey349@gmail.com
-
Адреса:
89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
3682808490
-
Адреса:
65038, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Садовського, буд.47
Подовжувач «ВОЛЕС» 150 см для інфузійних магістралей високого тиску, одноразовий: 11.77000 UAH без ПДВ
Система для вливання кровозам. та інфуз. розч. ПР металева голка2В 21G Luer Lok : 6.47000 UAH без ПДВ
Система для вливання крові та кровозамінників ПК металева голка МР MedPlast 21G : 9.54000 UAH без ПДВ
Рулон для стерилізації зі складкою 500 мм × 55 мм × 100 м., ТМ "OPTIMALITY": 3 509.00000 UAH без ПДВ
Рулон плаский 300мм × 200м OPTIMALITY. Багатошаровий медичний папір 60 г/м2: 1 815.00000 UAH без ПДВ
Рулони пласкі OPTIMALITY РПО 90Х200 (пар/етилен оксид): 643.50000 UAH без ПДВ
САНОРМА Шапочка спанбонд одноразового використання колір блакитний, білий, чорний, зелений, рожевий, помаранч, фіолетовий 1 резинка: 0.69000 UAH без ПДВ