-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Бланки
1. Вкладиш до Трудової книжки, А6 - 100 шт., 2. Форма 110/0 Карта виїзду швидкої медичної допомоги - 180 000 шт., 3. Супровідний лист ф. 114/0 - 50 000 шт., 4. Лист зворотнього зв’язку розмір 210х100 - 40 000 шт., 5. Табель обліку використання робочого часу - 2 000 шт. та Графік роботи - 2 000 шт. 1 позиція - офсет, 2-5 позиції - газетний папір. Перед підписанням договору потенційному переможцю замовником буде надіслано зразки бланків з метою остаточного узгодження. Після підписання договору продавець надає 1 екземпляр кожного бланка замовнику для узгодження перед друком.
Завершена
48 540.00
UAH з ПДВ
Номер:
5197669f9fce43c4b81ca09b4f8c284a
Внутрішній номер закупівлі:
25906640
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-17-007998-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38503012
-
Адреса:
36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, буд. 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Алла Юхно +380532648079 yualla@103.pl.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
48 540.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
17.07.2025 15:02 - 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації:
22.07.2025 00:00 - 24.07.2025 10:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки
Кількість
100 штука
Період постачання
до 29.08.2025
Бланки
Кількість
180000 штука
Період постачання
до 29.08.2025
Бланки
Кількість
50000 штука
Період постачання
до 29.08.2025
Бланки
Кількість
40000 штука
Період постачання
до 29.08.2025
Бланки
Кількість
4000 штука
Період постачання
до 29.08.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "МІСТО-НВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30106695
-
Контактна особа:
Роман Онуфріїв +380997095674 buhmistonw@gmail.com
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Лепкого Б., будинок 29
Початкова пропозиція
47 745.82 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
47 745.82 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.07.2025 10:24
Відповіді на вимоги
25
Документи
2
Контракти
Номер:
ee181c8c33b34d189d50975d0851f72a
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-17-007998-a-b1
Постачальник:
ТОВ "МІСТО-НВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30106695
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Лепкого Б., будинок 29
Номер договору:
286
Сума договору:
47 719.82 UAH з ПДВ
Сума договору:
39 766.52 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Бланк Передопераційний епікриз, А4, папір газетний, 1+1, 1 арк.: 0.17500 UAH з ПДВ
Бланк за зразком Замовника, А5, офсет, 1+1: 0.10000 UAH з ПДВ
Бланк аналізу (за зразком Замовника), А6, 1+1, 1 арк.: 0.04583 UAH з ПДВ
Бланк "Табель відвідування" А3: 0.35833 UAH з ПДВ
Бланк за зразком Замовника, А5, офсет, 1+1: 0.10000 UAH з ПДВ
Бланк аналізу (за зразком Замовника), А6, 1+1, 1 арк.: 0.04583 UAH з ПДВ
Бланк "Табель відвідування" А3: 0.35833 UAH з ПДВ
Період дії договору:
25.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
25.07.2025 15:20
Статус:
Підписаний