• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Цегла

ОБОВ'ЯЗКОВО звертати увагу на уточнюючу інформацію про закупівлю, яка викладена в файлі "Проєкт договору". Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка (повідомлення) ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ до 05.12.2025 в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ); зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).

Завершена

99 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c02dfddd8f324b3baefc8fa82d197ba3
Внутрішній номер закупівлі: 25904460
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-17-005735-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 99 000.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 17.07.2025 13:26 - 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації: 22.07.2025 00:00 - 22.07.2025 09:31
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Цегла керамічна М100, рядова, повнотіла, F25, 250х120х65мм, червона.
Код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Кількість 15000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю Славресурс
Початкова пропозиція 95 700.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
95 700.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.07.2025 09:31
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: dd366bbac95145cdb736ec8cab4c08d8
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-17-005735-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю Славресурс
Номер договору: ПЗ/НХ-25683/НЮ
Сума договору: 114 840.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 95 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Цегла керамічна М 100, рядова, повнотіла, 250х120х65мм, червона: 6.38000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 25.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 25.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
25683 Цегла.pdf
p7s
sign.p7s