-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015 - 30190000-7) (Шредери (знищувачі документів))
Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation. Строк поставки Товару з дати підписання договору – 3 (три) календарних дні з дати підписання договору але не пізніше 15.08.2025 року, виключно за попередньою заявкою Покупця в кількості та у строки, що не перевищують 3 (три) календарних дні з моменту отримання Продавцем заявки Покупця.
Завершена
20 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
cf2064928a8f46cf9311986b2735302d
Внутрішній номер закупівлі:
25896757
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-16-008490-a
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
38831595
-
Адреса:
02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Катерина Тимченко +380442916171 tcheart@ukr.net http://www.heart.kyiv.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
20 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
16.07.2025 16:04 - 19.07.2025 00:00
Період кваліфікації:
19.07.2025 00:00 - 21.07.2025 08:35
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець оплачує за отримані Товари шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). Розрахунки за надані Товари здійснюються за фактом поставки Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видаткових накладних. У разі затримки фінансування оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного фінансування на відповідні цілі. У такому разі усі будь-які штрафні санкції до Покупця не застосовуються. Закупівля здійснюється у рамках реалізації грантової роботи, яка фінансується організацією The Geneva Foundation.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шредери (знищувачі документів)
Кількість
1 штука
Період постачання
до 15.08.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПП ""Салон "Софт""
×
-
Код ЄДРПОУ:
34257839
-
Контактна особа:
Сергій Сватков +380674706691 ssvatkov@gmail.com
-
Адреса:
18001, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 73
Початкова пропозиція
17 190.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 190.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.07.2025 08:35
Відповіді на вимоги
5
Документи
2
ТОВ "САНТАРЕКС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30126040
-
Контактна особа:
Копотієнко Олег Федорович +380512451945 santarex_tender@ukr.net
-
Адреса:
54009, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Потьомкінська, 131Б
Початкова пропозиція
17 388.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 388.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
1
Документи
1
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38390997
-
Контактна особа:
Ліда Шаблій +380442329744, +380674629676 shabliy@officetime.com.ua
-
Адреса:
04203, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПРАВДИ, будинок 45-А, квартира 182
Початкова пропозиція
18 408.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 408.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
5
Документи
2
Контракти
Номер:
2e5a485419d0473da189902f07e91afe
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-16-008490-a-b1
Постачальник:
ПП ""Салон "Софт""
×
-
Код ЄДРПОУ:
34257839
-
Адреса:
18001, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 73
Номер договору:
3019-106зц
Сума договору:
17 190.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
14 325.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Знищувач документів shredMARK 0530HS+ (1*2мм): 14 325.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
28.07.2025 00:00 - 31.08.2025 00:00
Дата підписання:
28.07.2025 12:41
Статус:
Виконаний