• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Торги відмінено

1 738.20 UAH без ПДВ
Номер: 7ac8e5841c6e46f88a99a820d4e8083d
Внутрішній номер закупівлі: 25880379
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-15-003930-a   
Замовник: ДНЗ "ПЛСП м.Хмільник"
Контактна особа: Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 1 738.20 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПАПІР А4/80 500 EVERYDAY_360 ПАЧКА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ЛІНІЙКА пл/30 АХ/7630
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
КЛЕЙ/ПВА 200/ДОЗ Вм/4833 JOBMAX
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ПАПКА/СПРАВА А4/КАРТ_0,40 ФРЕШ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
СКОБИ/СТЕПЛ_24/6 ВМ/4402
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
БІНДЕР/ПАП 51мм AXENT/4405 33011 уп/12шт
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.07.2025
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті

Інформація про скасування

Номер: ab5f894c57d84d4b94ea0920f6c12036
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: За рішенням уповноваженої особи від 15 липня 2025 року №165 затверджено зміни до річного плану закупівель на 2025 рік, було обрано процедуру закупівлі без використання електронної системи закупівель та оприлюднено відповідну інформацію з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) за предметом закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (Офісне устаткування та приладдя різне)», унікальний номер оголошення про закупівлю без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-15-003930-a (далі – Закупівля). Замовник відміняє закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення: при внесення інформації про Учасника закупівлі в Розділі «Інформація про учасника» в графі «Пропозиція переможця» помилково вказана сума 775.00 гривень. Правильна сума має бути 1738.20 гривень. Після реєстрації договору, корегування інформації стає неможливим.. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Дата опублікування: 15.07.2025 13:42
Дата виконання: 15.07.2025 13:42
Статус:
Виконано

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
Ціна пропозиції 775.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.07.2025 11:52
Документи 0
Скарги 0