• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Листи ВЦ хвилясті 1750х1130 нефарбовані

Завершена

140 041.44 UAH з ПДВ
Номер: 29dfdfaa0f574de9abd17ee3c1c9f197
Внутрішній номер закупівлі: 25873613
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-14-008538-a   
Замовник: ПРИВІЛЬНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактна особа: Руслана Руденко +380365654110 pryvilne_1@ukr.net https://pryvilnenska-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Сильні вітри та шквали 07.07.2025 на території Привільненської сільської ради спричинили значні пошкодження будівель та ліній електропередач. Ситуація, яка виникла 07.07.2025 на території Привільненської сільської ради, протоколом позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Првільненської сільської ради № 5 від 07.07.2025, протоколом оперативного засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубенського району № 9 від 08.07.2025 та протоколом позачергового засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області № 9 від 08.07.2025 віднесена до надзвичайної ситуації природного характеру місцевого рівня за кодом 20331 “НС, пов’язана із сильним вітром (швидкістю 25 м/с і більше), охоплюючи шквали та смерчі”. Відповідними протоколами прийнято рішення якнайшвидше ліквідувати наслідки надзвичайної ситуації. Відповідно Привільненська сільська рада має нагальну потребу в закупівлі листів ВЦ хвилястих 1750X1130 нефарбованих, яка визначена з урахуванням доцільності та необхідності забезпечити відновлення пошкоджених покрівель у житлових будинках з господарськими будівлями та на будинку культури в селі Привільне, зумовлене надзвичайною ситуацією природного характеру місцевого рівня, з урахуванням вимог воєнного часу. Згідно підпункту четвертого п. 13 Особливостей, придбання замовниками товару, вартість якого перевищує 100 тис. гривень може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Привільненською сільською радою 10.07.2025 прийнято рішення сесії № 3154 про виділення коштів на закупівлю листів ВЦ хвилястих 1750X1130 нефарбованих, тобто на закупівлю, яку замовник об’єктивно не міг передбачити раніш, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу. На проведення відкритих торгів затрачується в середньому до місяця. До того ж не виключається ризик відсутності учасників. Крім того, у разі коли закупівля із застосуванням електронного каталогу не відбулася, замовник зобов’язаний здійснити закупівлю шляхом застосування відкритих торгів, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі. Ризики щодо оголошення закупівлі та її незавершення (або відсутності поставки товару) можуть призвести до затягування виконання відновлювальних робіт. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який серед іншого означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співвимірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення. Відповідно для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, збереження здоров’я людей, наявна нагальна потреба у закупівлі листів ВЦ хвилястих 1750X1130 нефарбованих для відновлення пошкоджених покрівель, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення тендера. Документальне підтвердження наявності нагальної потреби: виділення додаткових коштів на фінансування закупівлі (довідка змін № 63 від 11.07.2025 року); протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Првільненської сільської ради № 5 від 07.07.2025; протокол оперативного засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дубенського району № 9 від 08.07.2025; протокол позачергового засідання Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області № 9 від 08.07.2025. Ураховуючи зазначене, замовник має право на підставі підпункту четвертого п. 13 Особливостей, здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу шляхом укладення договору про закупівлю із подальшим оприлюдненням звіту про його укладення, договору з додатками та обґрунтуванням підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Очікувана вартість: 140 041.44 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Листи ВЦ хвилясті 1750X1130 нефарбовані
Код ДК 021:2015: 44112500-3 Покрівельні матеріали
Кількість 360 штука
Період постачання 11.07.2025 - 14.07.2025
Місце постачання 35622, Україна, Рівненська область, Дубенський район с.Привільне, вул.Грушевського, 2 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Ціна пропозиції 140 041.44 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.07.2025 15:37
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9894d3b333d549a8ba21abc109005ee9
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-14-008538-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕПІЦЕНТР К"
Номер договору: 112
Сума договору: 140 041.44 UAH з ПДВ
Сума договору: 116 701.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 11.07.2025 14:25
Статус:
Виконаний
pdf
договір 112.pdf
p7s
sign.p7s