-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
Пластир нестерильний 500,0см x 2,5см котушка/рулон, код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали
Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою, вказаною в договорі. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Завершена
1 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
cc699383cd1449d48a70cc71463e1fc5
Внутрішній номер закупівлі:
25866978
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-14-002044-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
×
-
Код ЄДРПОУ:
37803279
-
Адреса:
84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Охріменко Ірина Володимирівна +380509998026 knp.cpmsd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
14.07.2025 10:47 - 17.07.2025 10:44
Період кваліфікації:
17.07.2025 10:44 - 17.07.2025 11:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою, вказаною в договорі. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях2 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пластир нестерильний 500,0см x 2,5см котушка/рулон
Кількість
40 штука
Період постачання
до 20.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "Фаєрман Ілона Юхимівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2756819980
-
Контактна особа:
Ілона Фаєрман +380674642840 faermanie@ukr.net
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Першотравнеаа, 11, 37
Початкова пропозиція
780.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
780.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.07.2025 11:02
Відповіді на вимоги
10
Документи
3
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30540001
-
Контактна особа:
Холодова Олена Вікторівна +380999869580 tavolgatender@ukr.net
-
Адреса:
49057, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Весніна, 84
Початкова пропозиція
838.88 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
838.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
1
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38493226
-
Контактна особа:
Ірина 380678110252, 380738110252, 380958110252 OFFICE@INTELLA.COM.UA https://intella.com.ua
-
Адреса:
61002, Україна, Харківська область, Харків, Дарвіна,6
Початкова пропозиція
898.80 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
898.80 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
10
Документи
1
Скарги
0
Контракти
Номер:
c743002e415044f885850a077c97f077
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-14-002044-a-c1
Постачальник:
ФОП "Фаєрман Ілона Юхимівна"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2756819980
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Першотравнеаа, 11, 37
Дані про підписанта Постачальника:
Фаєрман Ілона Юхимівна, faermanie@ukr.net, +380503216421, UA453057500000026006060744951, свідоцтва про державну реєстрацію №532933 від 21 червня 2007 року, керівник
Номер договору:
79/25
Сума договору:
780.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Пластир котушковий медичний "ALEXPHARM", 2,5см х 500cм, неткана основа, білого кольору: 19.50000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
18.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
18.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний