• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Штампи з опорядженням в асортименті

Завершена

900.00 UAH без ПДВ
Номер: 3cfcb5a652f048829d626902f73a6342
Внутрішній номер закупівлі: 25863388
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-11-010766-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці"
Контактна особа: Нижник Дмитро Петрович 380432278998 lawyer.phcc4.vin@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 900.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Штамп з опорядженням для засвідчення копій документів * Примітка: уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 30192153-8 Штампи
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 14.07.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Замостянська, будинок 18 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Рудюк Леся Михайлівна
Ціна пропозиції 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.07.2025 17:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5ee582d2af45427482568f04eb809c6f
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-11-010766-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Рудюк Леся Михайлівна
Номер договору: 128
Сума договору: 900.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Штамп з опорядженням для засвідчення копій документів * Примітка: уточнювальний код за класифікатором ДК 021:2015 (CPV): 30192153-8 Штампи: 900.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 11.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний