-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)
Завершена
16 308.66
UAH з ПДВ
Номер:
5ff83b79dac644218c5389a5eadb0ae6
Внутрішній номер закупівлі:
25836716
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-09-008756-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА ІНВЕСТИЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
04633423
-
Адреса:
01044, Україна, м. Київ, Хрещатик, 36
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Літвін Яна Анатоліївна +380442026081 tender@guekmda.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
16 308.66 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
09.07.2025 15:22 - 15.07.2025 10:00
Період кваліфікації:
15.07.2025 10:00 - 15.07.2025 10:50
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата переданого Товару здійснюється у грошовій одиниці України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється у грошовій одиниці України та у відповідності до вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. В такому випадку будь-які штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Розрахунок за переданий Товар здійснюється на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за переданий Товар здійснюються протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної Замовником за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за переданий Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні
Кількість
2 штука
Період постачання
до 14.08.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
×
-
Код ЄДРПОУ:
40638884
-
Контактна особа:
Ганна Барковська +380679850008 client@barsky.furniture
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пров. Біологічний, буд. 2а, офіс 2-5
Початкова пропозиція
16 296.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 296.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.07.2025 10:50
Відповіді на вимоги
8
Документи
3
Скарги
0
Контракти
Номер:
fa46a3b56d2a46a48ff264ec3d8372cc
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-09-008756-a-a1
Постачальник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
×
-
Код ЄДРПОУ:
40638884
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пров. Біологічний, буд. 2а, офіс 2-5
Дані про підписанта Постачальника:
Барковський Денис Юрійович, sales@barsky.furniture, +380679850008, UA713052990000026002050313340, Статуту, Директор
Номер договору:
КРС/2025
Сума договору:
16 296.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
13 580.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Крісло Barsky Freelance Leather BFR-01: 8 148.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
18.07.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
18.07.2025 23:59
Статус:
Виконаний