• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний комп'ютер

Технічні характеристики предмета закупівлі: Ноутбук Dell Vostro 15 3558 (VAN15BDW1603_006_ubu) Екран 15.6" (1366x768) WXGA HD LED, матовий / Intel Core i5-5200U (2.2 ГГц) / RAM 4 ГБ / HDD 500 ГБ / Intel HD Graphics / DVD+/-RW / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / Windows / 2.24 кг / чорний Кількість: 1 шт. ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 1. Якість товару, маркування, тара (упаковка), строк гарантійних зобов’язань повинні відповідати вимогам діючих в Україні державних стандартів та технічних умов і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством, копії яких подаються Постачальником Замовнику при передачі товару. 2. Ціна Постачальника за поставлений товар визначається за Договором і без окремого рішення Замовника не може змінюватися. 3. Ціна на товар включає в себе всі необхідні податки і збори, витрати на транспортування, страхування, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. 4. Оплата за товар проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару на підставі наданої накладної протягом 10 банківських днів з дня поставки товару. 5. Строк поставки – 5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника. Місце поставки: 01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2, «Концертний заклад культури «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького». 6. Упаковка, в якій відвантажується товар, повинна забезпечувати зберігання товару та його непошкодження під час транспортування. 7. Приймання товару здійснюється Замовником відповідно до узгодженого замовлення на поставку товару та видаткової накладної Постачальника. Право власності на товар переходить до Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. 8. В день одержання товару Замовник перевіряє товар за якістю і комплектністю, та: а) у випадку відсутності претензій до якості та комплектності товару підписує видаткову накладну, передає Постачальнику один примірник видаткової накладної; б) у випадку наявності претензій до комплектності, якості товару Замовник на свій розсуд: - приймає товар, робить відповідну відмітку у видатковій накладній, складає відповідну претензію, передає Постачальнику один примірник видаткової накладної з відміткою про наявність претензій; - відмовляється від приймання товару і в цьому випадку робить відповідну відмітку у видатковій накладній та складає відповідну претензію. 9. При виявленні Замовником недоліків товару (щодо якості), що не могли бути виявлені при прийманні товару, Замовник вправі заявити Постачальнику претензію (рекламацію), потягом трьох днів після виявлення недоліків. 10. Замовник у разі виявлення недоліків товару (щодо якості) має право вимагати від Постачальника заміну товару відповідним товаром належної якості згідно з Договором. 11. У разі затримки поставки товару Постачальник сплачує штрафні санкції в розмірі 0,2 % від суми Договору за кожний прострочений день, але не нижче облікової ставки Національного банку України на день нарахування штрафних санкцій.

Торги не відбулися

11 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110.00 UAH
Номер: 31bafaa4381a49878a3b4efeefd8f67a
Внутрішній номер закупівлі: 258353
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-10-07-000444-a   
Замовник: "Концертний заклад культури "Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького"
Контактна особа: Литвин Наталія Миколаївна 380442346071 buhkapela@ukr.net http://dk.kievcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютериАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 11 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 07.10.2016 12:40 - 12.10.2016 18:00
Період прийому пропозицій: 13.10.2016 09:00 - 18.10.2016 18:00
Період кваліфікації: 18.10.2016 18:02 - 27.10.2016 14:50

Тендерна документація

Документів не завантажено.

  • Лот №1 ₴11 000.00 Персональний комп'ютер