• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір А4

Завершена

1 600.00 UAH з ПДВ
Номер: cedbbf385c2b42fc891a81e75a62ebdf
Внутрішній номер закупівлі: 25825076
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-08-008906-a   
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради
Контактна особа: Альона Плічук +380362620556 tenderosvita21@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Рівненська область, м. Рівне, проспект Генерала Безручка 26, РЛ "Гармонія" На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕ-ІНВАГРУП" РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 1 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.07.2025 15:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 931f73dcf9cb428fa82b17931c15ec40
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-08-008906-a-a1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕ-ІНВАГРУП" РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 1052
Сума договору: 1 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 333.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 08.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 08.07.2025 15:28
Статус:
Підписаний