-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 1
ДК 021:2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали» - 39 найменувань
Розрахунок з Постачальником за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника. Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 14 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних асигнувань. Замовник проводить розрахунки за Договором після отримання товарів, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). Замовник має права затримати оплату за Товар, якщо видаткові накладні чи Акт приймання-передачі товару не відповідають вимогам передбачених законодавством або містять помилки, чи розбіжності. Замовник зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки у одержаних документах протягом 5 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватися тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальником. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Замовника. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Товар поставляється за попередньою письмовою заявкою Замовника, відправленою на електронну адресу Постачальника, в кількості та у строки, що не перевищують 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника. , яка надається Замовником Постачальнику в письмовій формі (в т.ч. за допомогою електронної пошти). Приймання-передача товару проводиться виключно протягом робочого часу установи Замовника та здійснюється уповноваженими представниками Сторін за актом приймання-передачі або накладними, у яких зазначаються: назва і походження товару, номер, серія, кількість, виробник Товару і його офіційна та поштова адреса, місце виробництва Товару, ціна за одиницю Товару з ПДВ та сума з ПДВ (обов’язково зазначити ставку ПДВ 20% чи 7%). У разі виявлення недостачі товару, його некомплектності, відсутності документів підтверджуючих якість товару або невідповідності умовам договору складаються відповідні акти за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення усієї серії Товару Постачальнику. Постачальник самостійно та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. Місце поставки товарів: Постачальник забезпечує поставку товару за власний рахунок на склад Замовника за адресою: 61024 м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 82. Строк поставки товару - до 31 грудня 2025 року включно. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) попередньо повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку (e-mail чи за месенджером телефонного номеру) не менше, ніж за 1 (один) робочий день, про дату та орієнтовний час поставки Товару. Товар приймається: за кількістю – згідно з Заявкою; за якістю – згідно із сертифікатом якості та декларацією про відповідність (згідно з Заявкою) вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, які є підтвердженням відповідності товару вимогам чинного законодавства. Постачальник зобов’язаний передати Замовнику товар, номенклатура, асортимент, кількість і якість якого відповідає умовам Договору та вимогам чинного законодавства України. Товар має бути упаковано виробником або Постачальником, таким чином, щоб виключити псування або знищення його, на період від передачі до прийняття Товару Замовником. У разі виявлення недостачі чи пошкодження Товару, Замовник зобов'язаний скласти акт виявлених недоліків. В цьому випадку Постачальник повинен власними силами, засобами та за власний рахунок замінити його протягом 3-х робочих днів на якісний. Товар повинен зберігатися та транспортуватися з дотриманням відповідних температурних умов, визначених в інструкції про використання. При пошкодженні упаковок, порушенні умов транспортування і зберігання, відповідальність за зазначені ризики несе Постачальник. Якщо фактичний строк поставки товару (з урахуванням строку заміни невідповідного Товару на відповідний) перевищує строк, визначений п. 4.1. Договору, - така поставка вважається простроченою. Неякісний товар та/або товар, що не відповідає умовам Договору, Замовником не приймається і не оплачується. Датою виконання Постачальником зобов’язань щодо поставки Товару у повному обсязі вважається дата надходження Товару у відповідній кількості та якості, що відповідає вимогам Договору, на склад Замовника. У випадку ненадання всіх перелічених документів, а також поставки некомплектного товару, Товар вважається не поставленим і кінцевий строк розрахунку може переноситися до усунення недоліків. Постачальник повинен передати, поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам, заначеним (наведеним) в специфікації закупівлі. Якість товару підтверджується сертифікатами якості, декларацією про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів та іншими документами, наявність яких є обов’язковою умовою згідно чинного законодавства, на кожну партію товару, поставленого відповідно до заявки Замовника. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промарковане на тарі (упаковці) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов та/або умов Договору і виконано таким чином, який виключає будь-яке його знищення за час транспортування до Замовника та під час його зберігання останнім. Відповідно до приписів Постанови КМУ № 187 від 03.03.2022 р. «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови КМУ № 822 від 14.09.2020 р. «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» з метою запобігання закупівлі медичних матеріалів, що перебувають в незаконному обігу та з метою своєчасного постачання товару у необхідній кількості та якості, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник надае оригінал документу (Довідку) про походження товару, якою виробник або представник виробника (повноваження якого підтверджуються документами від виробника товару) гарантує, що товар (який постачатиметься Замовнику) не перебуває в незаконному обігу та буде поставлено вчасно. Довідка має бути адресована Замовнику та містити наступну інформацію: найменування та ідентифікаційний/реєстраційний код Постачальника; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; країна походження товару. На підтвердження якості товару, в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору Постачальник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи якості запропонованого товару, шляхом надання на кожен товар/на кожну партію товару завірених виробником сертифікатів якості та/або декларації відповідності. Сторонами в строк до 5 (п’яти) днів після підписання Договору підписується Реєстр документів від товаровиробників (або представників), наданих під час укладання та/або виконання договору, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 2 до Договору). Ненадання зазначених документів та непідписання Реєстру документів вважатиметься відмовою від виконання Договору. Якщо якість Товару виявиться такою, що не відповідає вимогам вказаними в п. 5.1.-5.3., 5.6. Договору, Замовник має право відмовитися від його прийняття та оплати. Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Замовника повинен становити не менше як 80% від загального терміну придатності. Можливе постачання товару з іншим терміном придатності за погодженням Замовника.
-
Код ЄДРПОУ:
02012177
-
Адреса:
61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
37657975
-
Контактна особа:
Андрій Володимирович Одольчук 380677183712 andrisa@andrisa.com.ua http://www.andrisa.com.ua
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61037, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 117
-
Код ЄДРПОУ:
2534409887
-
Контактна особа:
Наталія Водяницька 380956829463 vodianitskaia35@gmail.com
-
Адреса:
61096, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61096, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 183, квартира 70
-
Код ЄДРПОУ:
45099150
-
Контактна особа:
Сергій Кантемир +380672233404, +380506482455 vok.sergey349@gmail.com
-
Адреса:
89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
2534409887
-
Адреса:
61096, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61096, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА, будинок 183, квартира 70
USP1 (М4), ПОЛІАМІД, кручена, біла, (моток 50 метрів): 51.80000 UAH без ПДВ
Нитка хірургічна, USP2 (М5), ПОЛІАМІД, кручена, біла, (моток 50 метрів): 62.74000 UAH без ПДВ
USP3 (М6), ПОЛІАМІД, плетена, біла, (моток 50 метрів): 72.13000 UAH без ПДВ
VICRYL фіолетовий 250см M4 USP1 без голки LIGAPAK: 397.44000 UAH без ПДВ
VICRYL 75см USP3/0 одна голка Taper Point, 31мм, 1/2: 220.80000 UAH без ПДВ
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 2,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,6 x 25мм): 1.66000 UAH без ПДВ
Шприц ін’єкційний одноразового використання, безпечний “MEDICARE” 2,0мл (луєр лок, з голкою 0,6 х 25мм): 1.66000 UAH без ПДВ
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 5,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,7 x 38мм): 2.12000 UAH без ПДВ
Шприц ін’єкційний одноразового використання, безпечний “MEDICARE” 5,0мл (луєр лок, з голкою 0,6 х 25мм): 2.12000 UAH без ПДВ
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 10,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм): 3.22000 UAH без ПДВ
Шприц ін'єкційний одноразового використання, луєр сліп "MEDICARE", 20,0 мл (трьохкомпонентний, з голкою 0,8 x 38мм): 4.78000 UAH без ПДВ
Шприц інсуліновий одноразового застосування, U-100, 1мл, з інтегрованою голкою 29G (0,33х13мм): 4.69000 UAH без ПДВ
Рукавички хірургічні латексні MEDICARE, стерильні, без пудри, текстуровані, з валиком на манжеті, розмір 6,5: 15.27000 UAH без ПДВ
Рукавички медичні латексні хірургічні неприпудрені стерильні RG ТМ IGAR 7,0: 15.27000 UAH без ПДВ
Рукавички медичні латексні хірургічні неприпудрені стерильні RG ТМ IGAR 7,5: 15.27000 UAH без ПДВ
Рукавички хірургічні латексні MEDICARE, стерильні, без пудри, текстуровані, з валиком на манжеті, розмір 8,0: 15.27000 UAH без ПДВ
Рукавички оглядові нітрилові "MEDICARE" (стерильні, з високим ступенем захисту, текстуровані, без пудри) розмір L: 27.78000 UAH без ПДВ
Рукавички оглядові нітрилові "MEDICARE" (нестерильні, текстуровані, без пудри) розмір L: 3.22000 UAH без ПДВ
Рукавички оглядові нітрилові "MEDICARE" (нестерильні, текстуровані, без пудри) розмір M: 3.22000 UAH без ПДВ
Катетери Фолея стерильні торгової марки IGAR двоходові 26Fr: 32.75000 UAH без ПДВ
Катетери внутрішньовенні УНОФЛОН ТМ IGAR 22G: 11.32000 UAH без ПДВ
Катетери для ін’єкцій типу метелик ТМ IGAR 23G: 4.32000 UAH без ПДВ
Катетер внутрішньовенний MEDICARE з крильцями та ін’єкційним клапаном, розмір 16G: 10.95000 UAH без ПДВ
Катетер венозний підключичний КВ 3: 68.26000 UAH без ПДВ
Сильфон (гофрований балон) 350 мл: 95.22000 UAH без ПДВ
Дренаж типу «Редон» (адаптер Жане) Fr 30: 76.18000 UAH без ПДВ
Зонд назогастральний Fr 18 ( 1200 мм): 22.72000 UAH без ПДВ
Зонд шлунковий «Каммед» Fr 30 №1: 36.06000 UAH без ПДВ
Дренаж Двоканальний № 15 HEMOPLAST®: 32.57000 UAH без ПДВ
Лезо для скальпелю №23, №100 "Medicare": 2.85000 UAH без ПДВ
Відріз марлевий медичний нестерильний 1000см×90см ТМ "Білосніжка": 129.72000 UAH без ПДВ
Бинт марлевий медичний нестерильний 700x14 тип марлі 17: 13.71000 UAH без ПДВ
Вата нестерильна 100г Ролік: 20.79000 UAH без ПДВ
Medipore™+Pad Адгезивна пов'язка для закриття ран, 10 х 15 см, (3569Е): 31.10000 UAH без ПДВ
Пластир хірургічний Micropore™ 2.5 см х 9.1 м, тілесний колір: 44.80000 UAH без ПДВ
Пов’язка гідрогелева, 2мм, РАНОЗАГОЮЮЧА (з бентонітовою глиною), 6х10 см: 177.65000 UAH без ПДВ
Хірургічний пластир Transpore TM, 2,5 см х 9,1 м, 1527-1: 51.15000 UAH без ПДВ
Покриття операційне 80см х 60см «Славна®» (CМС - 35 г/м2) стерильне: 18.77000 UAH без ПДВ