• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, файли для документів (для стоматологічного відділення) згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару на адресу Замовника здійснюється одією партією за попередньою заявкою Замовника до 31.12.2025 включно; строк виконання заявки – не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: rudiktetana23@gmail.com про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу).

Завершена

4 296.00 UAH з ПДВ
Номер: 08e60c5454fc4a5c9a342b2da0e996e3
Внутрішній номер закупівлі: 25798600
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-04-006216-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Тетяна Рудик +380631088141 rudiktetana23@gmail.com https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 296.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.07.2025 13:38 - 09.07.2025 00:00
Період кваліфікації: 09.07.2025 00:00 - 14.07.2025 09:12
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Старозаводська,13 На карті
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Старозаводська,13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 3 608.04 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 608.04 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
14.07.2025 09:01
Відповіді на вимоги 14
Документи 5
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 3 720.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 720.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.07.2025 09:12
Відповіді на вимоги 14
Документи 1
Скарги 0
ФОП "Мороз Олексій Анатолійович"
Початкова пропозиція 4 199.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 199.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
Початкова пропозиція 4 280.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 280.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 14
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 862c4c87fe2a4e0ba8579caa1a4b088a
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-04-006216-a-b2
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 29-2210
Сума договору: 3 720.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 80 г/м2 500 арк. EVERYDAY COPY: 110.00000 UAH з ПДВ
Папка-файл пластикова Fresh Up А4 40 мк глянсова на 11 отворів 100шт/уп: 0.45000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.07.2025 11:16
Статус:
Підписаний
pdf
договір папір.pdf
p7s
sign.p7s