• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ЦОВ-25Т_124_ЗЦ: Плед (ковдра) "Шарпей" смужка, полуторний, синього або кольору графіт

Плед (ковдра) "Шарпей" смужка, синього або кольору графіт Матеріал: поліестер (фліс, велюр, мікрофібра) Розмір: 150*200см В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% загального терміну його зберігання. Місце поставки ТОВАРУ: м.Хмільник Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.

Торги не відбулися

98 956.67 UAH без ПДВ
Номер: 526fac2dfdc54566819a146dbee84e6b
Внутрішній номер закупівлі: 25784871
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-03-005981-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Байдачна Тетяна Юріївна 380679823771 tatauz2909@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилюАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 98 956.67 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.07.2025 12:58 - 08.07.2025 13:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ковдри
Код ДК 021:2015: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю
Кількість 280 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Хмільник На карті

Інформація про скасування

Номер: c459f73c8f504241a52069de4fad4724
Причина скасування: Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Опис причини скасування: Виявлені технічні помилки
Дата опублікування: 03.07.2025 13:25
Дата виконання: 03.07.2025 13:25
Статус:
Виконано