-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Торги відмінено
252 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
fe0427c8c99249c89cafe79afd68a1b0
Внутрішній номер закупівлі:
25775641
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-02-010511-a
Замовник:
Сумський окружний адміністративний суд
×
-
Код ЄДРПОУ:
35907252
-
Адреса:
40602, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, буд. 159
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Великодна Аліна Володимирівна 380542608275 inbox@adm.su.court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
252 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
02.07.2025 15:54 - 08.07.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються у національній валюті України (гривні), за рахунок бюджетних коштів, в безготівковій формі, відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання видаткової накладної обома Сторонами, що підтверджують факт поставки товару або до 31.12.2025.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Кількість
1260 пачка
Період постачання
до 01.10.2025
Інформація про скасування
Номер:
c06e45c065074d898fa0279848b3f09c
Причина скасування:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис причини скасування:
А саме закупівлі за предметом Офісне устаткування та приладдя різне. Замовником прийнято рішення про скасування/відміну закупівлі.
Дата опублікування:
03.07.2025 11:38
Дата виконання:
03.07.2025 11:38
Статус:
Виконано