• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.

Строк (термін) поставки товару: протягом 2025 р., згідно з заявками Замовника. Постачання Товару здійснюватиметься в заявленій кількості протягом 14 календарних днів з моменту надходження письмової заявки від Замовника на електронну адресу Постачальника. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178)

Завершена

48 996.75 UAH з ПДВ
Номер: f22d6a55ae794343b92690066deba8b0
Внутрішній номер закупівлі: 25763458
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-011332-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1"
Контактна особа: Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 48 996.75 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 01.07.2025 16:34 - 04.07.2025 16:00
Період кваліфікації: 04.07.2025 16:00 - 04.07.2025 16:25
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кушетка процедурна з регульованим підголівником, з розбірним металевим каркасом, вінілісшкіра, пластикові опори, 1900х580х530 см.
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Кількість 11 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Початкова пропозиція 45 705.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 705.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.07.2025 16:25
Відповіді на вимоги 7
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: f0b12b619cdd44f684f4c501a3f0f1c5
Ідентифікатор договору: UA-2025-07-01-011332-a-a1
Постачальник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Номер договору: 261
Сума договору: 45 705.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 42 714.95 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Кушетка процедурна з регульованим підголовником, з розбірним каркасом: 3 883.18000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.07.2025 10:00
Статус:
Виконаний
pdf
№ 261 Заповіт.pdf
p7s
sign.p7s