-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт будівлі Гнідинської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою по вул. Центральна буд. 41, с.Гнідин, Бориспільського району Київської області, з облаштуванням вхідної групи для забезпечення безбар'єрного доступу маломобільних груп населення" (додаткові роботи) (код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281)
Завершена
474 368.75
UAH з ПДВ
Номер:
20bff89333f24972a001f11a77ed66c5
Внутрішній номер закупівлі:
25758836
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-01-004928-a
Замовник:
Золочівська сільська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04363538
-
Адреса:
08340, Україна, Київська область, с. Гнідин, вул. Нова, буд. 1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Тетяна Вакулюк +380679491459 buhgalterzolochivsr@ukr.net https://zolochivskarada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету' Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету' Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послугу того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Під час виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі Гнідинської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою по вул. Центральна буд. 41, с.Гнідин, Бориспільського району Київської області, з облаштуванням вхідної групи для забезпечення безбар'єрного доступу маломобільних груп населення" було виявлено додаткові обсяги робіт, які не передбачені договором. У зв’язку з цим виникла необхідність у коригуванні проектної документації.
Коригування проекту "Капітальний ремонт будівлі Гнідинської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою по вул. Центральна буд. 41, с.Гнідин, Бориспільського району Київської області, з облаштуванням вхідної групи для забезпечення безбар'єрного доступу маломобільних груп населення" (додаткові роботи), виконувалось на підставі завдання на коригування, затвердженого Замовником.
02 червня 2025 року отримано експертний звіт (позитивний) № 0191-25/ПРОЕКСП (реєстраційний номер ЕХ01:6128-8021-5887-1941) ТОВ «ПРОЕКСП».
Відповідно до звіту, коригування проектно-кошторисної документації виконується у відповідності до завдання на коригування.
Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, враховуючи основний договір №30/01-1 від 30.01.2025 року укладений за результатами відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-01-000015-a), основний робочий проект, відкориговану проектну документацію, Експертний звіт (позитивний) виданий ТОВ «ПРОЕКСП» від 02 червня 2025 року) № 0191-25/ПРОЕКСП (реєстраційний номер ЕХ01:6128-8021-5887-1941) у замовника є всі законні підстави (підпункт 8 пункту' 13 Особливостей) для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг по об’єкту "Капітальний ремонт будівлі Гнідинської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою по вул. Центральна буд. 41, с.Гнідин, Бориспільського району Київської області, з облаштуванням вхідної групи для забезпечення безбар'єрного доступу маломобільних груп населення";
вартість додаткового обсягу' робіт складає 474 368,75 грн. з ПДВ грн., що не перевищує 50% ціни основного договору (1 334 696,40 грн. з ПДВ);
закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт - ТОВ "АЛЛАТ КОНСТРАКШН" (далі - Підрядник);
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проектом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об'єкту та які є пов’язаними з вже виконаними Підрядником роботами по основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконуються за основним договором, пов’язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об’єкта. Разом з цим, зміна Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочатими і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, та як наслідок - збільшення терміну виконання робіт. Таким чином, залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного Об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінчені робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію вцілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару якщо у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту', замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту' 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
- Звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-01-000015-a
- Основний договір №30/01-1 від 30.01.2025 року
- Експертний звіт (позитивний) виданий ТОВ «ПРОЕКСП» від 02 червня 2025 року) № 0191-25/ПРОЕКСП (реєстраційний номер ЕХ01:6128-8021-5887-1941)
Очікувана вартість:
474 368.75 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
"Капітальний ремонт будівлі Гнідинської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини за адресою по вул. Центральна буд. 41, с.Гнідин, Бориспільського району Київської області, з облаштуванням вхідної групи для забезпечення безбар'єрного доступу маломобільних груп населення" (додаткові роботи)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 01.09.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЛАТ КОНСТРАКШН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42989297
-
Контактна особа:
+380676560023
-
Адреса:
Україна, м. Київ
Ціна пропозиції
474 368.75 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.07.2025 13:39
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
90aa7ee4500c493db96b285dae611e6f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-07-01-004928-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЛАТ КОНСТРАКШН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42989297
-
Адреса:
Україна, м. Київ
Номер договору:
№26/06-2
Сума договору:
470 283.16 UAH з ПДВ
Сума договору:
391 902.63 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
26.06.2025 10:00
Статус:
Підписаний