-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне, деталізований код ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори)
Торги не відбулися
1 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
debce63c0ff44eaca27a4ca3a9a947a9
Внутрішній номер закупівлі:
25758510
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-07-01-006288-a
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
08734210
-
Адреса:
79068, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ЗАМАРСТИНІВСЬКА, будинок 233
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Наталія Вікторівна Матіїв +380322586925 tmomnv@ukr.net https://health.mvs.gov.ua/lviv/
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
1 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
01.07.2025 13:20 - 04.07.2025 08:00
Період кваліфікації:
з 04.07.2025 08:00
Дата відміни:
10.07.2025 09:20
Причина відміни:
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписПокупець здійснює оплату на підставі видаткової накладної (видаткових накладних) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати її підписання Сторонами (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється Продавцем відповідно до заявок, що подаються Покупцем в межах строку, визначеного п.7.1 (до 10.12.2025 включно). Договору. Кількість Товару для кожної поставки визначається в заявці, що подається Покупцем по телефону або в письмовій формі, або електронною поштою (на вибір Покупця) за реквізитами Продавця, вказаними в розділі 17 Договору. Поставка Товару здійснюється згідно з заявкою Покупця з 9:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня протягом 1 (одного) наступного робочого дня з дати її отримання Продавцем. Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Покупця. Продавець зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях1 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті
Кількість
20 штука
Період постачання
до 10.12.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3153403953
-
Контактна особа:
Бердник Віталій 380971006677 berdnik.076@gmail.com
-
Адреса:
50103, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 98, квартира 9
Початкова пропозиція
960.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
960.00 UAH з ПДВ
Відповіді на вимоги
8
Документи
3