• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з прибирання адміністративних приміщень

Завершена

41 676.00 UAH без ПДВ
Номер: dc2c42fa17b94965b1ee0e8ba322f022
Внутрішній номер закупівлі: 25747189
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-30-005395-a   
Замовник: Департамент територіального контролю міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактна особа: Борщ Сергій 380442931222 blagobuh@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Департамент територіального контролю виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з метою виконання вимог санітарних норм та правил утримання приміщень, а також актів, що визначають гігієнічні вимоги до приміщень має непередбачувану нагальну потребу у проведенні закупівлі «Послуги з прибирання адміністративних приміщень» згідно з коду ДК 021:2015:90910000-9 «Послуги з прибирання» для забезпечення сталого функціонування та виконання статутних обов’язків працівників управління (інспекції) з паркування заради обслуговування приміщень у адміністративній будівлі за адресою вул.Чикаленка 34, літера «Б», «В». Закупівлю буде проведено з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Об’єктивні обставини: передача в оренду замовнику нового об’єкта – адміністративної будівлі, для якого виникла незапланована нагальна потреба у отриманні послуг з його утримання, обслуговування з дотриманням вимог санітарних норм та правил утримання приміщень, а саме – послуги з прибирання адміністративних приміщень. Підстава для проведення закупівлі: службова записка № 064-11/240 від 27.05.2025. Пунктом 15 Особливостей передбачено «Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.» Пунктом 11 Особливостей передбачено «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.» Враховуючи зазначене, з метою задоволення нагальної незапланованої потреби замовника у послузі з прибирання адміністративних будівель, прийнято рішення здійснити закупівлю без використання ЕСЗ, з внесенням інформації про закупівлю до річного плану та оприлюдненням звіту про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ. Очікуваний обсяг закупівлі: послуга з прибирання у адміністративній будівлі за адресою вул. Чикаленка 34, літера «Б», «В» загальною площею - 234,5 м2 до складу якої входять: місце загального користування - 1, службові приміщення (кабінети) - 12, допоміжні приміщення – коридор - 1 та санвузли - 2. Розрахункова очікувана вартість закупівлі складає суму – 41 676,00 грн. без ПДВ Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось методом порівняння ринкових цін надавачами аналогічних послуг, інтернет-ресурсу. Також здійснювався аналіз інформації, що знаходиться у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі закупівель. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі та бюджетного призначення здійснювався з урахуванням рішення Київської міської ради від 05.12.2024 № 426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік» (зі змінами).
Очікувана вартість: 41 676.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання адміністративних приміщень
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 6 послуга
Період постачання 30.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01024, Україна, Київська область, Київ, вулиця Чикаленка, будинок 34Б В На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Музичук Марія Олександрівна
Ціна пропозиції 41 676.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.06.2025 14:07
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fcefb52609614ed68c2d6505480f9bb2
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-30-005395-a-c1
Постачальник: ФОП Музичук Марія Олександрівна
Номер договору: 40
Сума договору: 41 676.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з прибирання адміністративних приміщень: 6 946.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 30.06.2025 13:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 40 ФОП МУЗИЧУК МО ПрибиранняЧикаленко34 2025-06-30.P...