• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

М'ясо курятини: четвертина задня охолоджена

З метою дотримання положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників та їх недискримінація, закупівлю оголошено без ПДВ. Під час заповнення форм Учасник зазначає ціну тендерної пропозиції в гривнях без урахування податку на додану вартість (далі також – ПДВ). У разі, якщо учасником процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни товару без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Відповідно до пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. З метою своєчасного та належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, повинен надати замовнику: 1. Заповнений у 2-х примірниках проєкт договору, що є додатком до запиту, з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця відбору та скріплений печаткою (у разі її використання); 2. Копію або оригінал документу про право підписання договору про закупівлю. 1. Строки постачання: з дати підписання договору до 30.09.2025, частинами (партіями, 1 (один) раз на 7 днів). Постачання товару здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. 2. Технічні вимоги: - продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником та наданням копій оригіналів документів для підтвердження якості товару; - учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок в робочі дні з 08.00 до 16.00. - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. 3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 4. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надає наступні документи під час поставки товару: копія діючих на момент поставки сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів). 5. Вимоги до постачання продуктів харчування: 5.1. Доставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. 5.2. Розвантажувальні роботи проводяться силами Постачальника. 5.3. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох сторін. 5.4. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. 5.5. Тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника.

Завершена

96 100.00 UAH без ПДВ
Номер: 1cb88d519c9b4707aaf50a3e70d3e072
Внутрішній номер закупівлі: 25740704
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-27-010647-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Цюренко Олеся Василівна 380456152871 bolik_b@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 96 100.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.06.2025 23:20 - 02.07.2025 08:00
Період кваліфікації: 02.07.2025 08:00 - 02.07.2025 14:35
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 800 кілограм
Період постачання 03.07.2025 - 30.09.2025
Місце постачання 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "КРОПИВНИЦЬКА СВІТЛАНА ВАДИМІВНА"
Початкова пропозиція 90 400.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
90 400.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.07.2025 14:35
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: 5db4cbd66d7d40b0a3c42963f2caeaa3
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-27-010647-a-b1
Постачальник: ФОП "КРОПИВНИЦЬКА СВІТЛАНА ВАДИМІВНА"
Номер договору: 78
Сума договору: 90 400.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143, 1 кг: 113.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.07.2025 00:00 - 31.10.2025 00:00
Дата підписання: 07.07.2025 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 78 від 07.07.2025 Кропивницька.pdf
p7s
sign.p7s