• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з обслуговування організаційної техніки Замовника, а саме послуги із заправлення картриджу у відповідності з кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (принтер Sharp)

Завершена

2 950.00 UAH з ПДВ
Номер: 7a4e61dbfdc04b718e4fb83da8d6f641
Внутрішній номер закупівлі: 25737743
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-27-007857-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ГРАНТОВИЙ ОФІС "ОДЕСА 5Т"
Контактна особа: Інга Дробінова +380487376154 project.office.od@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 950.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з обслуговування організаційної техніки Замовника, а саме послуги із заправлення картриджу у відповідності з кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки" (принтер Sharp)
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65082, Україна, Одеська область, Одеса, Преображенська 21 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСТЕХНІКА"
Ціна пропозиції 2 950.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.06.2025 14:57
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e9e460aad1e74afeb425d70cca1024a7
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-27-007857-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІСТЕХНІКА"
Номер договору: 301
Сума договору: 2 950.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 458.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.06.2025 09:59
Статус:
Підписаний
pdf
договір ОфісТехніка.pdf