• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А-4)

Завершена

9 975.00 UAH без ПДВ
Номер: c2e842a7ec4a422d99b9aeec66aa8084
Внутрішній номер закупівлі: 25725736
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-008295-a   
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Сапожник Світлана Василівна 380443665181 svitlana.sapozhnyk@kyivcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 9 975.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А-4)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 57 пачка
Період постачання 26.06.2025 - 10.07.2025
Місце постачання 02094, Україна, м. Київ, бульвар Івана Котляревського, будинок 1/1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Ціна пропозиції 9 975.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.06.2025 14:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: aed973bfd8c2421b98eebf4111e95223
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-26-008295-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Цацко Андрій Валерійович
Номер договору: 9/25
Сума договору: 9 975.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний формату А-4): 175.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 26.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний