-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
М’ясо” (М'ясо стегна куряче, охолоджене, Філе куряче, охолоджене, Лопатка свинина без кістки, охолоджена ), код ДК 021:2015 –15110000-2
Завершена
223 100.00
UAH без ПДВ
Номер:
fa92c95c67c2436eac60c5f9eb3f49ae
Внутрішній номер закупівлі:
25710484
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-25-006828-a
Замовник:
Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43919849
-
Адреса:
89000, Україна, Закарпатська область, Великоберезнянський р-н, селище міського типу Великий Березний, вул.Шевченка, будинок 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
БАРАН Андріана Вікторівна 380509657721 anabel5art@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Обгрунтування
підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі -Особливості), із змінами від 9 лютого 2024 року № 131
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
1.Відділ освіти, культури, сім'ї, молоді, спорту та соціального захисту населення Великоберезнянської селищної ради Ужгородського району Закарпатської області
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 43919849
3. Місцезнаходження замовника. 89000, Закарпатська обл., Великоберезнянський р-н, селище миського типу Великий Березний, вул.Шевченка, будинок 27.
Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником ( у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідальних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): М’ясо” (М'ясо стегна куряче, охолоджене, Філе куряче, охолоджене, Лопатка свинина без кістки, охолоджена ) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код ДК 021:2015 - 15110000-2
З метою забезпечення учнів закладів освіти продуктами харчування, замовником у відповідності до Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами від 9 лютого 2024 року № 131 оголошено процедуру запиту цінових пропозицій на закупівлю М’ясо” (М'ясо стегна куряче, охолоджене, Філе куряче, охолоджене, Лопатка свинна без кістки, охолоджена ), код ДК 021:2015 –15110000-2 ) за номером «UA-2025-06-05-001735-a»
За станом на 10.06.2025 року не подано жодної пропозиції від учасників. Оскільки не подано жодної пропозиції, закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель у вигляді, що процедура запиту цінових пропозицій Не відбулася.
У відповідності до зазначеної постанови замовником оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів із особливостями М’ясо” (М'ясо стегна куряче, охолоджене, Філе куряче, охолоджене, Лопатка свинина без кістки, охолоджена ), код ДК 021:2015 –15110000-2 ) за номером«UA-2025-06-10-000946-a».
За станом на 18.06.2025 року не подано жодної тендерної пропозиції від учасників. Оскільки не подано жодної тендерної пропозиції, закупівля автоматично відміняється електронною системою закупівель, підтвердженням є Звіт про результати процедури закупівлі за номером «UA-2025-06-10-000946-a».
Механізми, які містить зазначена постанова КМУ про особливості пов’язані з тим, що у країні війна і очевидно вони м'якші і гнучкіші ніж ті, які регулюються на законодавчому рівні. Об’єктивно під час війни є необхідність, щоб закупівлі здійснювалися трохи спрощено, гнучкіше, тому якщо згідно Закону оголошена процедура і на сьогодні ця процедура не відбулися через відсутність достатньої кількісті учасників, то можна скористатися положенням із особливостями, які розроблені на виконання умов закону і дозволяють в такому випадку укласти прямий договір.
У зазначеній Постанові про особливості передбачено, що навіть, якщо один раз не відбудуться закупівля, через недостатню кількість учасників, то в такому разі можна одразу укладати прямий договір.
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі ( у разі наявності):
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до пп.6 п. 13 Особливостей: відмінено відкриті торги з особливостями через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими .особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування підстави для здійснення:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12і Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Укпаїні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною З7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до 31.12.2025 року.
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей', придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до 3-8 розділу X «прикінцеві та перехідні положення» Закону .
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтуванням підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п. 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями наведені в зазначеному обґрунтуванні та Звіт про результати проведення процедури закупівлі за номером «UA-2025-06-05-001735-a» та «UA-2025-06-10-000946-a».
Очікувана вартість:
223 100.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
М’ясо” (М'ясо стегна куряче, охолоджене, Філе куряче, охолоджене, Лопатка свинина без кістки, охолоджена ), код ДК 021:2015 –15110000-2
Кількість
1130 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Вацьо Тетяна Юріївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3079501100
-
Контактна особа:
Вацьо Тетяна Юріївна 380313160380 vb.sr.voksmssoc@gmail.com
-
Адреса:
Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Сіль, будинок 59
Ціна пропозиції
223 100.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.06.2025 13:35
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
292772025cd04f25b3242b644abae7f6
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-25-006828-a-b1
Постачальник:
ФОП Вацьо Тетяна Юріївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3079501100
-
Адреса:
Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с. Сіль, будинок 59
Номер договору:
68
Сума договору:
223 100.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
25.06.2025 13:00
Статус:
Підписаний