• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Крупа вівсяна плющена, крупа пшенична (Код ДК 021:2015 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (Крупа вівсяна плющена: ДК 15613380-5 Вівсяні пластівці) (Крупа пшенична: ДК 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

При укладенні Договору Постачальник надає наступні документи: - копію оригіналів експлуатаційного дозволу на потужності (об’єкти), у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або рішення (повідомлення) про державну реєстрацію потужностей, для харчових продуктів, які не потребують отримання експлуатаційного дозволу (згідно з ст. ст. 23, 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). - Поставка (передача) товару здійснюється транспортом Продавця (спеціально обладнаним транспортом Продавця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару). - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажно – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження вчасних обов'язкових медичних оглядів(за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного, медична довідка щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.); - Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Продукція повинна постачатися у пакуванні з відповідним маркуванням. На кожній одиниці фасування або на ярлику, який кріпиться до упаковки, повинне бути маркування, згідно з Законом № 771/97-ВР та Законом № 2639-VIII; - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему управління якістю згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. - З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів Продавець має надати скановану копію сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в підтвердження чого в складі пропозиції надається сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі; - Копію звіту про функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), дата видачі якого не раніше 2023 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відміннім від органу оцінки відповідності, яким було видано Продавцю сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) (іншим незалежним суб’єктом, аудит третьої сторони). - Скановану копію оригіналу сертифікату Продавця на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Продавцю органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) повинна розповсюджуватися на всі види діяльності, що зазначені у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками.

Завершена

7 350.00 UAH з ПДВ
Номер: 10f38772821f4d119c3cbf9f0cc698ef
Внутрішній номер закупівлі: 25700919
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-24-011590-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Контактна особа: Антосієв Сергій 380969128911 s_antos@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловостіАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 350.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 24.06.2025 16:05 - 27.06.2025 08:00
Період кваліфікації: 27.06.2025 08:00 - 27.06.2025 09:25
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крупа вівсяна плющена, ґатунок вищий, фасування 0,5 кг
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті
Крупа пшенична подрібнена, шліфована, з м'яких сортів пшениці, фасування 0,8 кг
Код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість 150 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08704, Україна, Київська область, Обухів, вул.Каштанова, будинок 52 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Початкова пропозиція 7 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
7 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.06.2025 09:25
Відповіді на вимоги 12
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: f6cfd76cff454feebb5b108db7fd5106
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-24-011590-a-b1
Постачальник: ФОП "САВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ "
Дані про підписанта Постачальника: Савченко Ігор Миколайович, udsokobl@ukr.net, +380986786162, UA973052990000026004000122288, Витягу з ЄДР від 24.08.2023 № 2010350010002191993, ФОП
Номер договору: 719
Сума договору: 7 200.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Крупа вівсяна плющена Сквирянка, 500 г: 29.00000 UAH без ПДВ
Крупа пшенична «озима» ЕВРО ОПТ, 800г: 19.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.07.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 02.07.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір Савченко 719.pdf
p7s
sign.p7s