• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Праймер бітумний

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Козятин (Вінницька обл.) або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка (повідомлення) ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (листом з оголошеною цінністю та описом вкладення і повідомленням про вручення); вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис; шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА скан-копії відповідної рознарядки. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ); зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ).

Завершена

116 850.00 UAH без ПДВ
Номер: d003b5a2dee14384975ec908489ed322
Внутрішній номер закупівлі: 25644418
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-011370-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Олександр Гриб 380444654643 hryb.o.v@sw.uz.gov.ua http://swrailway.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинникиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 116 850.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.06.2025 16:06 - 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації: 23.06.2025 00:00 - 23.06.2025 10:30
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Праймер, бітумний, 20кг, відро металеве, холодного застосування
Код ДК 021:2015: 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Кількість 3000 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Вінницька область, Козятин На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ»
Початкова пропозиція 112 350.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
112 350.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.06.2025 10:30
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: e39ee8f83690458ab8af218ebb0b2b0b
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-011370-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ»
Номер договору: ПЗ/НХ-25606/НЮ
Сума договору: 134 820.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 112 350.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Праймер бітумний SFERAIZOL: 37.45000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 27.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
25606 Праймер бітумний.pdf
p7s
sign.p7s