-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (полуниця свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7653) для закладів дошкільної освіти Залізничного району м. Львова
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
340a118a7b214cce8f012f4b4f7a3692
Внутрішній номер закупівлі:
25642956
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-06-18-009595-a
Замовник:
Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41321682
-
Адреса:
79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Гнат Ірина Володимирівна 380322953206 shzosvitalviv@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
60 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
18.06.2025 15:15 - 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації:
23.06.2025 00:00 - 23.06.2025 08:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 робочі дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПоставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях1 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Полуниця свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7653
Кількість
400 кілограм
Період постачання
до 31.07.2025
Місце постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни, 48а; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича, 20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №166, вул. Кульчицької, 10а; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно, вул. Грушевського, 56.
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Хробак Надія Романівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2904410586
-
Контактна особа:
Хробак Надія Романівна 380322704531 hrobaknadia@ukr.net
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Тернопільська, будинок 13а, квартира 3
Початкова пропозиція
60 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
60 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.06.2025 08:29
Відповіді на вимоги
3
Документи
1
Контракти
Номер:
c0d80550fea7483f9c0ca689bc23f57c
Ідентифікатор договору:
UA-2025-06-18-009595-a-c1
Постачальник:
ФОП Хробак Надія Романівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2904410586
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, Вулиця Тернопільська, будинок 13а, квартира 3
Дані про підписанта Постачальника:
Хробак Надія Романівна, hrobaknadia@ukr.net, 0677382492, UA463003350000000026008122085, Виписки, підприємець
Номер договору:
83/2025
Сума договору:
38 700.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Полуниця свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7653, 1 кг: 150.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
23.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
23.06.2025 11:00
Статус:
Підписаний