• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл

Оплата Товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. Покупець не несе відповідальності у разі затримки надходження коштів Продавцю, якщо відповідні документи надані до ДКСУ в Одеській області своєчасно. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 01.12.2025 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Одеса вул. Артура Савельєва буд.6. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття Товару до місця поставки. Прийняття Товару за кількістю та якістю оформлюється накладною (актом прийому-передачі), який повинен бути складений у день приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товарів або нестача будь-якої його кількості, Покупець, спільно з представником Продавця, відображає це у акті прийому Товарів і, залежно від причин недоліків, пред'являє претензію Стороні, що порушила законні інтереси Покупця. Покупець може відкласти приймання Товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених Товарів. Приймання Товарів за кількістю та якістю у всіх випадках, неурегульованих цим Договором, здійснюється згідно з вимогами Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за кількістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-6 від 15.06.65 р.) та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного вжитку за якістю (затверджена постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР N П-7 від 25.04.66 р.) з доповненнями та змінами, які внесені до них згідно з установленим порядком або іншими нормативними актами України, які будуть прийняті з цього питання замість вищезгаданих.

Завершена

15 854.80 UAH з ПДВ
Номер: 93f78b2381934d7f956f4d976b3d7465
Внутрішній номер закупівлі: 25641973
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-008754-a   
Замовник: ОДЕСЬКИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2524)
Контактна особа: Панченко Ігор 380487024881 IPanchenko@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 15 854.80 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.06.2025 14:49 - 23.06.2025 09:00
Період кваліфікації: 23.06.2025 09:00 - 23.06.2025 09:13
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Альбумін, розчин для інфузій, 10%, по 100 мл
Код ДК 021:2015: 33620000-2 Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань серцево-судинної системи
Кількість 10 штука
Період постачання до 01.12.2025
Місце постачання 65062, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АРТУРА САВЕЛЬЄВА, будинок 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
Початкова пропозиція 15 803.90 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 803.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.06.2025 09:13
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
Початкова пропозиція 15 840.10 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 840.10 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "СТМ-Фарм"
Початкова пропозиція 15 852.59 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 852.59 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: c7621d0762014ed5bc5da41ef7e3f511
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-008754-a-a1
Постачальник: ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"
Номер договору: 96-25
Сума договору: 15 803.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 14 770.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: АЛЬБУВЕН розчин для інфузій, 10 % по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці з картону: 1 580.39000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 26.06.2025 00:00 - 01.12.2025 00:00
Дата підписання: 26.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
№96-25 від 26.06.2025.pdf
p7s
sign.p7s