• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Журнал за зразком замовника тверда обкладинка, від 300 арк.(код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 22810000-1 – Паперові чи картонні реєстраційні журнали)

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, в робочі дні з 09:00 год. до 16:30 год. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.3.1 Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар. У разі відсутності видаткової накладної на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором з подальшим одностороннім припиненням даного Договору відповідно до розділу 11 даного Договору. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

Завершена

1 500.00 UAH з ПДВ
Номер: 963a38bc8e81428d92556e71ffb7ffb1
Внутрішній номер закупівлі: 25641273
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-008003-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Неля Лізунова +380677384748 tender4_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 500.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.06.2025 14:26 - 23.06.2025 07:00
Період кваліфікації: 23.06.2025 07:00 - 23.06.2025 08:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнали по діловодству та кадрам, А4, обкладинка тверда, від 300 арк.
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 1 450.08 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 450.08 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.06.2025 08:03
Відповіді на вимоги 5
Документи 2
Скарги 0
Фізична особа-підприємець Дасів Марія Михайлівна
Початкова пропозиція 1 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 5
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 44fdbc65fa914a1c8ad5add7f106473d
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-008003-a-a1
Постачальник: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Номер договору: 7/127/ЗПП
Сума договору: 1 450.08 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 208.40 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Журнал обліку за зразком замовника тверда обкладинка, 300 арк.: 302.10000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 24.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.06.2025 10:27
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 7-127-ЗПП.pdf
p7s
sign.p7s