• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Стрічка телетайпна - ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Стрічка телетайпна - ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки Покупцем. Місце поставки: м. Фастів (Київська обл.), м. Львів. Рік/дата виготовлення: не раніше 2025 . Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Завершена

113 813.00 UAH без ПДВ
Номер: 7a747b3d0df44440838792ffe4f45d24
Внутрішній номер закупівлі: 25638127
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-004902-a   
Замовник: Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактна особа: Якимчук Марина Олегівна 380444652642 yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 113 813.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.06.2025 11:53 - 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації: 23.06.2025 00:00 - 23.06.2025 08:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір рулонний для друку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2290 рулон
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Фастів, м. Львів На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 113 355.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
113 355.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.06.2025 08:16
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Паперова продукція"
Початкова пропозиція 113 355.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
113 355.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 7b79f9241b1c4eac9eb18a26c545fc90
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-004902-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 628/2025-ППКЮ
Сума договору: 136 026.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 113 355.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір рулонний для друку 55 г/м2, 210/25 мм*х55 м без перфорації: 49.50000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 27.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 628.pdf
p7s
sign.p7s