• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісла офісні)

Строк поставки товарів: 60 календарних днів з дати укладення договору. Спосіб (умови) поставки товарів: DDP «Поставка зі сплатою мита», ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року). Умови оплати: Покупець зобов’язаний оплатити вартість отриманих товарів відповідно до п.4.2 проєкту договору: «4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі, що складає 5 (п’ять) % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.7 цього Договору.». З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх постачальників, постачальник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.

Завершена

560 475.00 UAH без ПДВ
Номер: 39e9781ddc364d59abd83e1acd25a6ab
Внутрішній номер закупівлі: 25636789
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-003454-a   
Замовник: Акціонерне товариство "Укртрансгаз"
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна 0444612325 soroka-iv@utg.ua http://utg.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 560 475.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 18.06.2025 11:04 - 23.06.2025 11:00
Період кваліфікації: 23.06.2025 11:00 - 04.07.2025 15:23
Умови оплати:
інша подія - 5%
поставка товару - 95%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Крісла офісні, металеві, екошкіра, 550-570мм, хрестовина з роликами
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 70 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Крісла офісні, металеві, екошкіра, 550-570мм, хрестовина з роликами
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 71 штука
Період постачання до 30.09.2025
Місце постачання Україна, Полтавська область, Полтава На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Початкова пропозиція 444 714.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
444 714.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.06.2025 14:15
Відповіді на вимоги 16
Документи 4
Пропозиція
ФОП Дубина Ганна Михайлівна
Початкова пропозиція 453 879.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
453 879.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.07.2025 15:23
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ФОП Задолинний Юрій Ігорович
Початкова пропозиція 493 500.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
493 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕБЛІ ПРЕСТИЖ"
Початкова пропозиція 525 768.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
525 768.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ""
Початкова пропозиція 549 900.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
549 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Початкова пропозиція 554 835.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
554 835.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 16
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: e8907c205a32410590f5f6be39aecdbf
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-003454-a-c2
Постачальник: ФОП Дубина Ганна Михайлівна
Номер договору: 2507000021
Сума договору: 453 879.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Крісло офісне ПРИМТЕКС ПЛЮС (Oscar D-5): 3 219.00000 UAH без ПДВ
Крісло офісне ПРИМТЕКС ПЛЮС (Oscar D-5): 3 219.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.07.2025 00:00 - 30.09.2025 00:00
Дата підписання: 04.07.2025 15:24
Статус:
Виконаний
pdf
ПРОТОКОЛ_25_004_ЗПП_пр-д-2.pdf
pdf
Договір № 2507000021 від 04.07.2025.pdf
p7s
sign.p7s