• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

2 924.00 UAH без ПДВ
Номер: b1f4fdde2f684ee0b4a1def419f8538b
Внутрішній номер закупівлі: 25636663
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-18-003456-a   
Замовник: КЗ Жмеринської міської ради"Центр надання соціальних послуг "
Контактна особа: Штойко Ольга Юріївна +380433251830 tercentr.zhm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 2 924.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Перезаправка тонером картриджу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 9 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул.Училищна 9 На карті
Відновлення картриджу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 3 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул.Училищна 9 На карті
Поточний ремонт картриджу
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул.Училищна 9 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Коваль Олексій Леонідович
Ціна пропозиції 2 924.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.06.2025 11:06
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 99539488010249ca87d52b780710fc59
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-18-003456-a-c1
Постачальник: ФОП Коваль Олексій Леонідович
Номер договору: 49
Сума договору: 2 924.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.06.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 18.06.2025 00:00
Статус:
Підписаний