• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські вироби

Завершена

12 234.48 UAH з ПДВ
Номер: 39acb3ef27ac44fb852ce3a441765d0d
Внутрішній номер закупівлі: 25622089
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-17-003269-a   
Замовник: Управління Служби безпеки України в Івано-Франківській області
Контактна особа: Андрій Щадей +380342590588 usbu_ivf@ssu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 12 234.48 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1.Швидкозшивач пластиковий A4 PP 3311 Buromax -01 чорний, 50 шт; 2.Файл A4 40 мкм Офіс Центр 100 шт преміум ОС-6601, 2 пач; 3. Точилка з контейнером Skyfall, AXENT асорті, 10 шт; 4.Стрічка клейка пакувальна 48мм 66, 40мКм прозора, 5 шт; 5.СТЕПЛЕР №24/6 26/6 26/8 Economix до 30 аркушів металевий корпус синій E40239, 2 шт; 6.Степлер 20 аркушів 24/6 з поворотним механізмом 4208 Вuromax чорний, 2 шт; 7. Скріпки 78мм хвилясті 5021 Buromax, 5 пак; 8. Скріпки 33мм 100шт. ВМ 5003 круглі, 10 шт; 9. СКРІПКИ 28мм AXENT 4104 нікель,круглі з загином, 100шт., 10 пак; 10. Скоби №24/6 E40302 Economix, 10 пак; 11. Сегрегатор А4 70мм одностороній червоний Офіс Центр ОС2307-04, 20 шт; 12. Ручка масляна Round Stic BIC чорна, 10 шт; 13.Ручка масляна Round Stic BIC синя, 10 шт; 14. Папка обємна на блискавці А4 прозора синя Axent 1801-22-A, 5 шт; 15. Папка на гумках А4 РР 500 мкн зелена Norma 5060-04N, 5 шт; 16. Папка-коробка 60 мм AXENT синя 1760-02-A, 5 шт; 17. Папка з затиском-планкою 15мм 2-95 арк. E31211 Economix асорті, 5 шт; 18. Папка для паперу картонна на завязках Офіс Центр 0.30мм ОС236-57, 50 шт; 19. ПАПКА ВМ.3401-04 А4 з боковим притиском зелена, 13 шт; 20. Папка А4 80 файлів JOBMAX синя BM.3628-02, 2 шт; 21. Папка А4 4 кільця пластикова 35мм 1202, 1208 Axent зелена, 8 шт; 22. Папір з липким шаром 76*76мм 100арк (4 кольори по 25 аркушів) неон BM.2312-97, 1шт; 23. ОЛІВЕЦЬ чорнографітний деревяний BM 8515 з гумкою, 20 шт; 24. Обкладинка справа Офіс Центр ОС 1406, 300 шт; 25. Ножиці 18см E40413 Economix, 3шт; 26. Ніж канцелярський 18мм 6402-А Axent асорті, 5шт; 27. Нитки для підшивки, 2 шт; 28. Маркер текстовий ВМ 8902 помаранч., 1 шт; 29. Маркер перманентний 8004 Josef Otten чорний, 2 шт; 30. Клей Pattex Столяр 125 г клей 2875944, 5 шт; 31. Лоток для паперів горизонтальний сітка 6254 Buromax срібний, 12 шт; 32. Коректор стрічковий Economix 5мм/8м E41301, 7 шт; 33. Коректор-ручка ВМ.1031 метал.накінечник 8мл, 8 шт; 34. Клей ПВА 40 мл з пензликом,10 шт; 35. Закладки-флажки пластикові 5х12х50мм 2440 Axent прямокутні, 2 шт; 36. Закладка неонова 5 кольорів d2450-01 12х45мм, 125 шт, прямокутна, 1 шт; 37. Діркопробивач 40 арк. AXENT 3940-02-а метал синій, 1 шт; 38. Дестеплер 24/6-26/6 з замком ВМ.4490 Buromax чорний, 1 шт; 39. Гумка ВМ.1118, 10 шт; 40. Голка банківська, 1 шт; 41. Бокс д/паперу сітка Axent 2112-01-a чорна, 5 шт; 42. Бокс для архівації документів 80мм Buromax синій, 2 шт; 43. Блок паперу зебра кл. 90х90х40мм ВМ.2264, 2 шт; 44. Блок паперу Buromax білий проклеєний 90х90х30мм BM.2208, 5 шт; 45. Блок паперу Buromax білий неклеєний 90х90х90мм ВМ.2219, 5 шт; 46. Біндер 51мм чорний Buromax BM.5301 12шт, 2 пач; 47. Біндер 32мм чорний Buromax BM.5303 12шт, 2 пач;
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 47 одиниця
Період постачання 12.06.2025 - 31.08.2025
Місце постачання 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Ак. Сахарова, 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
Ціна пропозиції 12 234.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.06.2025 10:55
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 72a883d99742427bbd3ad6289c6f2460
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-17-003269-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
Номер договору: 70-25
Сума договору: 12 234.48 UAH з ПДВ
Сума договору: 10 195.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 12.06.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 12.06.2025 10:53
Статус:
Підписаний